بی‌میلی استقلال در پرداخت مطالبات میلیچ

ورزش سه نوشت: به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال میل چندانی به پرداخت پول هرویه میلیچ و بازگشت او به ایران ندارند.

روز گذشته مدافع کروات آبی ها پستی را در صفحه اینستاگرام خود مبنی بر پرداخت نشدن طلب فصل قبلش را منتشر کرد. میلیچ چندی پیش قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده بود اما به مسئولان این تیم قول داده بود به محض پرداخت مطالباتش به ایران بازخواهد گشت. با توجه به پنجره‌ی بسته تیم استقلال بابت مطالبات معوق خارجی این باشگاه و افزایش قیمت ارز در کشور، مسئولان باشگاه استقلال اولویت خود را پرداخت بدهی‌شان به شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور قرار داده‌اند تا در وهله نخست پنجره‌ی خرید تابستانی‌شان باز شود تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

هم‌چنین با جذب بازیکن جوانی مانند متین کریم زاده مسئولان باشگاه نیازی به پرداخت هزینه دلاری به میلیچ برای فصل بعد نمی‌بینند و امیدوارند کریم‌زاده درخشش‌اش در پارس جنوبی را ادامه دهد و سمت چپ دفاعی این باشگاه را بیمه کند. در کنار این میلاد زکی پور نیز در لیست استقلال حضور دارد تا این تیم با دو دفاع چپ لیگ برتر را استارت بزند.

تعلل باشگاه استقلال در پرداخت پول میلیچ و عدم میل آنها به ادامه حضور این بازیکن آنجا مشخص می شود که بدهی شیخ دیاباته، چندی پیش به صورت کامل به حساب این بازیکن واریز شد تا او مشکل و بهانه‌ای برای حضور در ایران نداشته باشد.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =