حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی گفت: ‌نظرات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و رئیس​جمهور، مجموعه دولت و مجلس نیز نظرات ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند.

این استاد اخلاق دولت با اشاره به موضوع استعفای وزیر اطلاعات به فارس گفت: بنده از چند و چون این قضیه اطلاعی ندارم اما افتخار ما این است که رهبر انقلاب فصل‌الخطاب هستند؛ فصل‌الخطاب بودن رهبر انقلاب اقل و کف کار در دیدگاه ولایی ماست.

وی افزود: ما نظرات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم و رئیس جمهور، مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی نظرات ایشان را فصل‌الخطاب می‌دانند و هرکس ‌این‏چنین نیست، در اشتباه است.

استاد اخلاق دولت با اشاره به جوسازی‌های رسانه‌های ضد‌انقلاب درباره استعفای وزیر اطلاعات تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه نیز حق دارند، چرا‌ که آنها نمی‌دانند که ولایت‏مداری، ولایت و حکومت اسلامی چیست، اگر آنها چنین مسائلی را می‌دانستند، از ابتدا چنین رفتارهایی را انجام نمی‌دادند لذا علت عمده این همه اشتباهاتی که در تحلیل‌ها ارائه می‌دهند، این است که نمی‌دانند حکومت ولایی به چه معناست.

‌آقاتهرانی خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه یا ‌معنی حکومت ولایی را نمی‌دانند و یا خود را به نفهمی می‌‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام از نظر رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کنند و دولت و شخص رئیس جمهور نیز همین‌طور هستند و بنده فکر نمی‌کنم کسی باشد که از نظرات ایشان اطاعت نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: شکر خداوند دولت ولایی، مجلس و حتی تک تک وزرا و نمایندگان از نظرات رهبر انقلاب تبعیت می‌کنند و اگر کسی این‏طور نباشد، باید خود را اصلاح کند.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    رهبر انقلاب فرمودند از بي قانوني جلوگيري شود. آيا دولت با تخطي از مصوبات مجلس مثل تشكيل وزارت ورزش و جوانان و پرداخت بودجه تصويبي مترو و حمل و نقل و ديگر قوانين وضع شده، پايبندي خود را به اصول و منويات رهبر معظم به نمايش گذاشته است؟ جناب تهراني واقع بين باشيد. لطفا.
  • alireza ahmadin IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    اگر ایشان نظر رهبری را فصل الخطاب میدانند ، پس چرا در قضیه آقای مشایی ، نه در قبل و نه در حال حاضر ، نظر رهبری را تامین نمیکنند؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    کاملا؟!!!!!!!!