تفرقه بزرگترین تهدید کشور است

استاندار قزوین گفت: مهمترین بلایی که ما را امروز تهدید می‌کند ایجاد تفرقه برای تجزیه است و این تهدیدات بزرگی است که در سایه وحدت و انسجام و عبور از نفسانیات رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت اله جمالی‌پور، استاندار قزوین در آئین برگزاری هفته پلیس که با حضور مسئولان استانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: امنیت به دو بخش مرزی و داخلی تقسیم می شود که امنیت مرزها توسط ارتش و سپاه و امنیت داخلی توسط نیروی انتظامی است و این اقتدار در مرزها همیشه بازدارنده است و دشمن را در ترسیم و ترفند برعلیه کشور ناامید می کند.
جمالی پور گفت: در داخل کشور نیز پلیس به عنوان پشتیبان داخلی موجب اعتماد و اعتقاد و امنیت بیشتر مردم در جامعه می شود که این امر موجب توسعه و پیشرفت و رفاه در جامعه می شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: در استان قزوین با تمام کمبودها، نیروی انتظامی توانسته با برقراری ارتباط سازنده با سپاه و اطلاعات از تمام ظرفیت های استان برای برقراری امنیت همگام شود و نتیجه این امر برقراری امنیت در استان است.
او بیان کرد: انسجام بین اعضای شورای تامین استان و اقتدار نیروی انتظامی و اقدامات دستگاه قضا موجب شد در تمام طول سال و ایام محرم و صفر شاهد امنیت بی مثال در استان بودیم.
جمالی پور افزود: اینکه پلیس به موقع در صحنه حاضر شده و با اراذل و اوباش، قاچاقچیان و غیره مقابله می کند، موجب اعتماد مردم می شود و این امر در حفظ امنیت پایدار استان مشهود است.
این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال توطئه و تفرقه افکنی هستند و همه ظرفیت ها را بسیج کرده اند و شاهد این امر در تمام مرزهای کشور هستیم و آماده هستند از هر فرصتی برای آسیب به جمهوری اسلامی استفاده کنند تا با ایجاد تفرقه بین مسوولین، مذاهب، قومیت ها از هر ابزاری استفاده کنند.
او ادامه داد: امروز شبکه های خارجی ماهرانه و هنرمندانه همه ظرفیت ها را بسیج کرده اند تا اختلافات را در جامعه ترویج دهند و جنگ امروز بسیار سخت تر از جنگ تحمیلی است چرا که در جنگ تحمیلی متوجه دشمن هستیم و با تعیین سبک جنگ نظامی می توانیم با ابزارهای مناسب پیروزی و شکست را رقم بزنیم.
جمالی پور یادآور شد: اما در جنگ امروز با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی، مذهبی، قومیتی، اقتصادی و تفرقه بین مسوولین و مقامات کشوری موضوع سخت می شود و وقتی مردم چند صدایی را در جامعه و مسئولان بشنوند سکوت می کنند.
استاندار قزوین بیان کرد: باید کلیت جامعه را ببینیم و اگر بخواهیم امنیت را ایجاد کرده و در مقابل ترفندهای دشمن در جامعه بایستیم باید کلیت امر را در جامعه ببینیم مانند آنان که جان برکفانه مسیر درست را انتخاب کردند. امروز شرایط ما سخت است و لحظه به لحظه سخت تر می شود.
او افزود: دشمن شناسی بسیار مهم است و مدل رفتاری ما در این امر نیز بسیار مهمتر است و باید برای ایجاد انسجام بین نیروها و مردم از اختلافات داخلی دست برداریم.
استاندار قزوین گفت: مهمترین بلایی که ما را امروز تهدید می کند تجزیه کشور و ایجاد تفرقه برای تجزیه است و این تهدیدات بزرگی است که در سایه وحدت و انسجام و عبور از نفسانیات رقم می خورد.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =