خرید آپارتمان در اندیشه؛ یک انتخاب جذاب و لوکس

قطعاً شما هم از موج استقبال شدید برای خرید آپارتمان در اندیشه شنیده‌اید؛ اما به راستی داستان استقبال از انواع آپارتمان در اندیشه چیست؟! واقعیت این است که شهر اندیشه همه‌ی شرایط یک زندگی عالی... تاکید می‌کنیم همه‌ی شرایط یک زندگی عالی را در خود دارد

به طوریکه در درجه اول، وجود متعدد آپارتمان نقلی و همچنین وجود انواع آپارتمان ارزان در اندیشه و در درجات دیگر، سودآوری قطعی در ارزش افزوده‌ی ساختمان، محیط زیبا، ترافیک کم و وجود مراکز متعدد تجاری، اداری، رفاهی و فضاهای سبز، مسیرهای تماماَ آسفالت شده و مهندسی ساز، نزدیکی و دسترسی مناسب به محله‌های تهران، آلودگی صوتی بسیار پایین و...، همه و همه موقعیت عالی خرید و فروش آپارتمان در اندیشه را برای تمامی هم میهنان به وجود آورده است.

اما آیا تمامی مزایا و ویژگی‌های شهر اندیشه در همین موارد خلاصه می‌شود؟! مسلماً خیر!

 

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه برای تمامی وسع‌های مالی

نکته قابل توجه این است که خرید آپارتمان در اندیشه برای تمامی افراد با بودجه‌های مالی متفاوت مناسب است. بله... با توجه به ساخت انواع آپارتمان نقلی در اندیشه با قیمت تمام شده‌ی بسیار مناسب، خرید آپارتمان در این شهر برای تمامی بودجه های مالی ممکن شده است و افراد با خرید آپارتمان نوساز در اندیشه با بهترین قیمت ممکن، می‌توانند پس از چند سال و با پیشرفت‌های ادامه دار این شهر، ارزش افزوده بسیار ویژه‌ای را برای خانه‌ی خود در نظر بگیرند و بطور کلی فروش آپارتمان در اندیشه را با چندین برابر قیمت خرید فعلی برای سرمایه‌گذاران، ممکن کند. همچنین وجود انواع آپارتمان وام دار در اندیشه، قدرت خرید را برای خانواده ها و البته سرمایه گذاران به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

 اما حالا قطعاً این سوال برایتان به وجود آمده است که شرایط آپارتمان وام دار به چه صورت است؟!

 

آپارتمان وام دار در اندیشه؛ چرا و چگونه؟!

در این شهر بسیاری از پیمانکاران و سازندگان برای ساخت خانه، وام‌های ویژه‌ای از بانک مسکن دریافت کرده‌اند و پس از اتمام پروژه ساخت خانه، از طریق فروش آپارتمان در اندیشه به تسویه حساب وام خود در بانک مسکن می‌پردازند. اما آپارتمان وام دار در اندیشه چه مزایایی دارد:

1. آپارتمان وام دار در اندیشه قدرت خرید افراد را افزایش داده است و موجب می‌شود که خریدار به نقدینگی کمتری برای خرید آپارتمان نوساز در اندیشه نیاز داشته باشد.

2. خرید آپارتمان وام دار در اندیشه موجب شده است که سرمایه‌گذاران با پرداخت اقساطی بخشی از هزینه خرید آپارتمان، تحت فشار کمتری برای خرید خانه قرار بگیرند.

3. این مسئله برای سازندگان نیز بسیار مناسب است؛ چرا که در هنگام فروش آپارتمان در اندیشه، تسویه حساب خود را از طریق وامی که بر روی خانه گذاشته است و به خریدار واگذار می‌کند، انجام می‌دهد.

4. با وجود چنین وام‌های مناسبی، فروش آپارتمان در اندیشه برای سازندگان بسیار راحت‌تر است.

 

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه با توجه به ویژگی‌های معماری فازهای ۱ تا ۵

البته پیش از هر توضیحی، بایستی به این مسئله توجه داشته باشید که دفاتر املاک در اندیشه تهران، می‌توانند بهترین گزینه برای راهنمایی حرفه‌ای به متقاضیان خرید و فروش آپارتمان در اندیشه باشند؛ به خصوص اگر با توجه به بودجه‌تان، قصد خرید آپارتمان ارزان در اندیشه را داشته باشید. اما به طور کلی در رابطه با خصوصیات کلی فازهای متفاوت مسکونی این شهر می‌توان گفت که:

  • فاز یک اندیشه قدیمی‌ترین فاز این شهر (تاسیس ۱۳۶۷) برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه می‌باشد که علاوه بر ۳ خیابان اصلی، دارای خیابان‌ها و گذرهای ارزی متعددی نیز هست که دارای واحدهای آپارتمانی با متراژهای متنوع متوسط و کوچک است. برای خرید آپارتمان نقلی در اندیشه، فاز یک گزینه‌ای بسیار مناسب می باشد.
  • در فاز دوم این شهر که دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی است (البته با فضای سبز کمتر)، انواع تیپ خانه ویلایی و آپارتمانی با متراژهای عمدتاً بالا وجود دارد و برای خرید آپارتمان در اندیشه و شروع یک زندگی دلبازتر، گزینه کاملاَ مناسبی به شمار می‌رود.
  • ترکیب متنوع آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی با ویژگی‌های معماری و متراژهای متنوع، خرید خانه در فاز ۳ اندیشه را به فرصت ویژه تبدیل کرده است. همچنین در فاز ۴ اندیشه نیز وجود آپارتمان‌های تازه ساخت و ترکیب معماری شیک و دل‌پسند، خرید خانه نوساز در اندیشه را به رونق خاصی روبرو ساخته است. لازم است بدانید که وجود انواع فرصت‌های شغلی، انواع مراکز تجاری، اداری و آموزشی، سرانه فضای سبز کافی، وجود المان آزادی به عنوان یک نشانه شهری خاص در فاز ۳، وجود بوستان‌ها و امکانات رفاهی متعدد، تأسیسات تازه ساخت شهری و...، خرید و فروش آپارتمان نوساز در اندیشه، به خصوص در این دو فاز را با استقبال گسترده و ویژه‌ای روبه رو نموده است.
  • در فاز ۵ اندیشه نیز که از طریق میدان خلیج فارس به فاز ۴ متصل است، انواع پیشنهاد برای خرید خانه ارزان و نوساز از سوی دفاتر املاک معتبر به خریداران وجود دارد. بد نیست بدانید که علاوه بر وجود انواع گزینه‌های خرید ویلا و آپارتمان در اندیشه با متراژها و قیمت‌های متنوع و البته سطح معماری بالا، فاز ۵ اندیشه دارای انواع مراکز تجاری، فرهنگسرا، فضاهای آموزشی، بوستان و... نیز می‌باشد که تصمیم ذهنی مناسب و خیالی آسوده را برای سرمایه‌گذاران در خرید آپارتمان در اندیشه به وجود آورده است.

 

املاک کیان ؛ همان اعتبار، تنوع، کیفیت و قیمتی که به دنبالش هستید

املاک کیان (amlakkian.com) به پشتوانه‌ی در اختیار داشتن کارشناسان متخصصی که اصطلاحاً شهر اندیشه را مثل کف دستشان می‌شناسند، همواره رضایت مشتری را در تمامی سالیان متعدد حضورش در سطح اول خرید و فروش املاک در اندیشه، سرلوحه کار خود قرار داده است و معاملات درخشان املاک کیان در تمامی این سالها، خود گواه بر همین ادعا می‌باشد. حال سوال اینجاست که چه گزینه ای را برای خرید آپارتمان در اندیشه در ذهن دارید؟! خرید آپارتمان نوساز در اندیشه یا خرید آپارتمان ارزان؟! به دنبال خرید آپارتمان نقلی در اندیشه هستید یا خرید آپارتمان بزرگ و لوکس و با ویژگی‌های جالب توجه معماری؟!

می‌توان به یقین گفت که املاک کیان برای تمامی درخواست‌ها و نیازهایتان، گزینه‌های مناسب متعددی در اختیار دارد تا لذت واقعی و همیشگی خرید و فروش آپارتمان در اندیشه را در ذهنتان ثبت نماید.

 

با املاک کیان، سود خرید و فروش آپارتمان در اندیشه را به زندگی‌تان وارد کنید

با توجه به ویژگی‌های شهری کم‌نظیر شهر اندیشه و وجود گزینه های متعدد خرید خانه ارزان در املاک کیان و همچنین پیشرفت مستمر زیرساخت‌ها و فضاهای شهری این شهر، خریداران در گذر زمان و پس از خرید خانه نوساز در اندیشه، با سود قابل توجهی از لحاظ ارزش افزوده خانه مواجه خواهند بود؛ بنابراین خریداران می‌توانند سود بسیار زیادی را از طریق خرید و فروش آپارتمان در اندیشه، به طور قطعی به دست آورند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در هر زمانی که خواستید مشاوران متخصص املاکیان منتظر تماستان خواهند بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444754