ماجرای نارضایتی کاربران خبرآنلاین از یکی از سایت‌های فروش ماسک

در چند هفته گذشته خبرآنلاین نظراتی را از سمت مردم در خصوص فعالیت یکی از تولیدکنندگان ماسک دریافت کرد که ظاهرا نسبت به فعالیت این شرکت نارضایتی‌هایی داشتند.

خبرآنلاین با این شرکت تماس گرفت تا پاسخ این شرکت را در خصوص این مسئله بشنود؛ این شرکت تولید کننده ماسک در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: حجم سفارشات ما بسیار بالاست و همین باعث شده تا دو خط تلفن ما دائما اشغال باشد و مردم با تاخیر به اپراتور وصل شوند اما علاوه بر این مجموعه ما در دایرکت صفحه اینستاگرام و واتس‍اپ پاسخگوی مشتریان هستند.  

این شرکت دلیل تاخیرهای طولانی مدتی که ارسال سفارشات برخی از مشتریان پیش آمده است را مشکلاتی در اداره پست می‌داند و اضافه می‌کند: ما در اوایل افتتاح این شرکت همه سفارشات را به پست می‌دادیم اما یک سری از سفارشات روزهای اول ما یعنی چیزی در حدود ۲۰۰۰ سفارش را مرجوع کرده اند آن هم نه به این شکل که همان روز مرجوع شود؛ برخی از این سفارشات پس از یک ماه به شرکت ما مرجوع شده اند و ما هنوز هم در اداره پست به دنبال برخی از سفارشاتمان هستیم.  

این شرکت تولید کننده می‌گوید: برخی از سفارشاتی که پست برای ما مرجوع می‌کند به دلیل نامشخصی برخی اطلاعات مشتری‌ها هم از رویشان پاک شده است و ما مجبوریم دوباره بارکد بزنیم و اطلاعات را دوباره وارد کنیم که این پروسه بسیار زمان‌بر است چون پست به طور مثال بعد از دو هفته تازه بسته را مرجوع می‌کند و آماده سازی دوباره در شرکت ما هم سه، چهار روز طول می‌کشد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1445087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =