۵۳۸هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی در قزوین ارائه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین از آموزش ۵۳۸هزار و ۴۴۲نفرساعت آموزش‌های مهارتی در ۶ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن مددی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ضمن بیان اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل۴۴ قانون اساسی و استفاده از پتانسیل های موجود در بخش خصوصی در جهت رسیدن به اهداف دولت و  شیوع کرونا اشاره و اظهار امیدواری کرد با خلاقیت، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها، موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیردولتی در حوزه آموزش های مهارتی فراهم شود.
مددی افزود: آموزش ۵۳۸هزار ۴۴۲نفرساعت در حوزه آموزشگاههای آزاد که از این تعداد ۴۵۲هزار ۱۵نفرساعت در حوزه خواهران و ۸۶ هزار۴۲۷نفرساعت در حوزه برادران ارائه شده است.
او تصریح کرد: آموزش ۲ هزار و۲۱۲نفردوره در حوزه آموزشگاه های آزاد که از این تعداد ۱هزار۸۰۷ نفردوره در حوزه خواهران و ۴۰۵نفردوره در حوزه برادران ارائه شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اشاره به فعالیت ۱۶۷آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های صنایع پوشاک، مراقبت زیبایی، برق، معماری، ساختمان، فناوری اطلاعات، گردشگری،  برق، الکترونیک و ... درسطح استان گفت: از این تعداد، ۱۴۲آموزشگاه مختص خواهران، ۲۱آموزشگاه مختص برادران و ۴آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش های مهارتی را ارائه می دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1445595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =