راهکارهایی ساده برای خنثی کردن حباب تورم

در چندسال اخیر که تقریبا دو یا سه سال بیشتر از آن نمی‌گذرد، بازار روند بی‌ثباتی را تجربه کرده است. قیمت تمام کالاها، از مواد خوراکی گرفته تا لوازم خانگی و هر چیزی که به آن فکر کنید، به صورت کنترل نشده ارائه می‌شود. از طرفی هم‌چنان این نوسانات ادامه دارد و بر شدت آن افزوده می‌شود.

اغلب افراد با پس‌انداز کردن مبلغی از حقوق خود می‌توانستند بخش قابل توجهی از لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما در حال حاضر با وجود تورم بالا، نه تنها نمی‌توان پس انداز کرد، بلکه همین درآمد هم برای بسیاری از خرج‌های ریز و درشت و ضروری کافی نیست.

بسیاری از لوازم دیجیتال مثل لپ‌تاپ، دوربین، گوشی همراه و سایر لوازم غیر دیجیتال، همگی به نوعی ابزار کار و وسیله‌ای برای امرار معاش و کسب درآمد محسوب می‌شود. در صورتی که تکنولوژی هریک قدیمی باشد یا اینکه  قطعات آن خراب شود هزینه‌ی بسیار بالایی بر دست صاحبانش خواهد گذاشت. علاوه بر آن این موضع می‌تواند فشار روانی بسیار زیادی به دلیل از دست دادن شغل برای فرد ایجاد کند. مشکلاتی از این دست موجب شده است تا راه حل‌های مختلفی برای حل این مسئله در نظر گرفته شود. حتما در بیلبوردهای تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی یا از دوستان و آشنایانتان در مورد خرید اقساطی شنیده‌اید.

خرید اقساطی، مُسکن موقت یا راهکار اساسی!

در شرایط اقتصادی کنونی خرید اقساطی یک راه حل عالی برای خرید محصولات مورد نیاز شماست. شرایط آن بسیار آسان است تا افراد بیشتری بتوانند وسایل مورد نیاز خود را قسطی تهیه کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه محصول مورد نیاز خود را بخرید، بدون آنکه مجبور بشوید ضرر ناشی از بالا رفتن قیمت دلار و به تبع آن بالا رفتن محصول  را در طول بازپرداخت اقساط، متحمل شوید.

حتما این تجربه را داشته‌اید که تا پول کافی برای خرید کالایی را فراهم کردید، تولید آن متوقف یا واردات آن منحل می‌شود. به همین علت خرید قسطی کالا در این شرایط کاملا سودمند است. به عنوان مثال، خرید جهیزیه، هر چند فقط شامل لوازم واقعا ضروری برای شروع زندگی باشد، به مقدار قابل توجهی پول نقد احتیاج دارد. خرید جهیزیه به صورت اقساطی می‌تواند بخش قابل توجهی از فشار مالی بر خانواده‌ها را کاهش دهد و نحوه‌ی خرج کردن باقی‌مانده‌ی پول نقد را مدیریت کند.

خرید اقساطی تنها برای خرید لوازم خانه و تکمیل جهیزیه به کار گرفته نمی‌شود. مثلا اگر شما مدت‌هاست که به فکر تجهیز کردن محل کار خود هستید، می‌توانید میز، صندلی یا ماشین آلات اداری را به صورت قسطی بخرید، یا اینکه اگر دوست دارید کلکسیون ابزاآلات خود را تکمیل کنید و تا به این لحظه فقط شاهد افزایش قیمت آن بوده‌اید، بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید و از امکان فروش اقساطی که برای شما فراهم شده است، استفاده کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446009