ادعای محمد نادری در مذاکره با پرسپولیسی‌ها؛ از استقلال پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی دارم!

خبرورزشی وشت: محمد نادری مدافع پرسپولیس که هنوز با این تیم به توافق نرسیده، می‌گوید از استقلال پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی دارم.

 همان‌طور که نوشتیم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در جلسه با نادری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. شنیدیم محمد نادری بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه مدعی شده است که پیشنهادی ۷ میلیارد تومانی از باشگاه استقلال دارد!

نادری همچنین در گفت‌وگو با حمید مطهری اعلام کرده که می‌خواهد فیکس باشد و علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارد و همین هم باعث شده یحیی گل‌محمدی تمایل زیادی به حضور نادری نداشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید این ماجرا در نهایت به کجا کشیده خواهد شد؟ محمد نادری به خاطر فیکس شدن و حضور احتمالی در تیم ملی و جام جهانی‌ (‌در صورت صعود تیم ایران) قید پرسپولیس را می‌زند و پیراهن آبی استقلال را می‌پوشد یا اینکه...  
 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فروید سرخ IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    22 0
    اگر میدن حتماً برو،درنگ جایز نیست
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    21 2
    به سلامت، مرد 7 میلیارد تومانی!
  • علی-پرسپولیسی قدیمی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 4
    بروپسرجان برووگرنه حتماپشیمان میشوی !
  • مهدی اشتهاردی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 1
    آخه پسر خوب قبل از اومدن به پرسپولیس کسی شما رو میشناخت؟؟ آیا کسی تو و شجاع خلیل زاده رو میشناخت؟! الان برای ما شاخ شدین اون میره رو صندلی فرست کلاس پرواز قطر میشینه به ریش ما طرفدارا میخنده! همون موقع که یواشکی رفت فسخ کرد همون موقع که تو بازی تیم ملی نقشه کشید چند دقیقه بازوبند رو ببنده به فکر رفتن بود و عشق پرسپولیس و قرارداد 6 ساله همه فیلمش بود! داشت کنعانی،امیری،کمال و بقیه رو هم هوایی میکرد خوب شد که رفت مثل محسن مسلمان که برانکو به خاطر حاشیه که در تیم ایجاد نیکرد در اوج بیرونش کرد!! تو هم برو به سلامت اما بدون رفته هاش پشیمونن!!
  • رضاکارگر IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 1
    باسلام: احتراما معمولا زمانی که بازیکنان قراردادش تمام میشود برای بازارگرمی میگویند فلان تیم من را میخواهد با مبلغ بالا حالا باشگاه دست اینچنین بازیکنان خواننده اند. با تشکر