احتمال ۲ میلیون سفر در تعطیلات هفته آینده

میزان نوشت: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور از امکان تردد ۲ میلیونی وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی در روزهای تعطیل پیش رو خبر داد.

علی اکبر آشوری درخصوص سفر در روزهای تعطیل پیش رو اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تردد حدود دو میلیون وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی برای روزهای تعطیل پیش رو را در مسیرهای رفت و برگشت داریم و برای مسیرهای رفت امشب و فردا عصر ترافیک سنگین به ویژه در محورهای کرج-چالوس و محور هراز پیش‌بینی می‌شود و برای برگشت نیز جمعه شب و یکشنبه عصر پیش‌بینی ترافیک در این محورها وجود دارد.

وی افزود: مقاصد اصلی برای سفرهای بین استانی، مازندران و گیلان هستند که همواره در این بازه زمانی بیشترین انباشت خودروهای غیر بومی را دارند و از سوی دیگر بیشترین خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: برای مسیر رفت پیش‌بینی ترافیک مربوط به امشب و فردا است که محورهایی مانند محور کرج دچالوس در مقاطعی مانند کندوان و گرماب هم اکنون نیز با ترافیک مواجه هستند و هر قدر به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته در ساعات ابتدایی و بامداد فردا ترافیک در این محور رفته رفته کمتر خواهد شد.

آشوری گفت: فردا نیز این ترافیک ادامه خواهد داشت و در ساعات ابتدایی صبح به صورت نیمه سنگین و هر قدر به بعد ازظهر و غروب نزدیک شویم این ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته برای محور هراز نیز ترافیک نسبتا سنگینی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در مقاطعی از محور چالوس مانند کندوان با بارش و مه گرفتگی مواجه هستیم، اضافه کرد: پیش‌بینی خاصی برای دیگر محورها مانند فیروز کوه، تهران-قم، قزوین-رشت، تهران-ساوه و ... نداریم. البته برای مسیر برگشت و در روز یکشنبه هر قدر به غروب و شب نزدیک‌تر می‌شویم ترافیک نیمه سنگین در این محورها پیش‌بینی می‌شود.

٢٣۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    7 0
    اگر می خواهید سفر را ممنوع کنید که باید بکنید ورود و خروج از شهرهای ممنوع را دوشنبه تا پایان تعطیلات قرار دهید نه اینکه بگذارید برای آخر هفته
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    12 0
    بزرگترین سوالی که ذهن من را مشغول کرده اینه که چرا دولت به طور موقت و با توجه به شرایط استثنایی حاکم بر کشور، دستوری برای رفع تعطیلی نمیده؟ مثلا چه لزومی داره تعطیلاتی با این کیفیت برقرار باشد تا این همه مردم که هیچکدام مصلحت سنجی ندارند راهی جاده ها بشوند و صدها خانواده ایرانی را هر روز داغدار کنند؟؟؟