آغاز برگزاری دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان

پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با رویکرد فعالیت در فضاهای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با انتشار فراخوان توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی استان‌های کشور من جمله البرز و با رویکرد ویژه به فعالیت در فضاهای مجازی برگزار می‌شود.

«علی مرادی نور» افزود: کمک به افزایش سرانه مطالعه بین کودکان و نوجوانان، تقویت فرهنگ گفت‌وگو و استدلال و مهارت در بحث، قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان، بالا بردن اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان با شرکت آنان در بحث‌های گروهی، تشویق کودکان و نوجوانان به خواندن همراه با درک مطلب و... از جمله اهداف این برنامه ملی است.

مرادی نور گفت: در استان البرز حدود ۶۰۰ باشگاه کتابخوانی فعال است و باشگاه‌های تاسیس شده در سال‌های گذشته می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و باشگاه‌های جدید نیز می‌توانند تاسیس شوند .

وی ادامه داد: در نهایت آثار باشگاه‌های کتابخوانی علاوه بر ارزیابی استانی برای شرکت در اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی به دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال خواهد شد.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =