توضیحات مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده شجاع

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس توضحاتی را در خصوص پرونده خلیل‌زاده و مطالبات برانکو ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر ساعد وکیل در خصوص پرونده مدافع پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به باشگاه قطری الریان اظهار داشت:خلیل‌زاده قبل از لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه خواست تا رقم قراردادش افزایش پیدا کند آن هم در حالی که 2 سال با باشگاه قرارداد داشت. بعد از این درخواست قرار شد تیم به قطر برود وسپس در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی افزود: بعد از بازگشت تیم از قطر وی در استوری اینستاگرام فضای خوبی که بعد از صعود به فینال ایجاد شده بود را کمرنگ کرد. این را هم تاکید کنم که کل رقم قرارداد وی به مبلغ 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خلیل زاده هیچ مطالباتی از باشگاه نداشته اما بر اساس قرارداد پاداشی در نظر گرفته شده بود که اگر تیم در هر مرحله‌ای که صعود کند پاداش‌ها افزایش پیدا کند. به این ترتیب محاسبه قطعی پاداش‌ها در آن مقطع عملی نبود تا اینکه لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد.یک بند دیگر هم در قرارداد وی بود که اگر وی تا یک تاریخ مشخص پیشنهاد خارجی به باشگاه ارائه می کرد با پرداخت مبلغی راهی تیم مد نظر خود شود.

ساعد وکیل که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد تاکید کرد: خلیل زاده تا موعد مقرر هیچ پیشنهاد خارجی به باشگاه مراجعه نکرد و یکی از تخلفات وی این بوده که این بازیکن در تاریخ 14 مهر گواهی فسخ قرارداد خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و یک روز بعد در نامه ای به باشگاه ارسال می کند که مطالباتش باید پرداخت شود.او ابتدا نامه فسخ را به سازمان لیگ برده و یک روز بعد خواستار مطالبات خود از باشگاه شده است، این ناشی از بی اطلاعی یا مشاوره غلط به این بازیکن است.

وی تاکید کرد: بعد از نامه خلیل زاده به باشگاه مدیران با وی جلسه ای را برگزار کرده و سعی کردن با او توافق کنند. حتی توافق حاصل شد و حتی مورد امضای طرفین هم قرار گرفت.در این مرحله باشگاه چک پاداش های این بازیکن را صادر کرد و من نشستی را با وکیل این بازیکن برگزار کردیم و قرار شد باشگاه یک چک تضمین هم به این بازیکن برای قرارداد آتی این بازیکن ارائه کند. یعنی اگر باشگاه مشکل پنجره نقل و انتقالات را حل کرد قرارداد جدید خلیل زاده هم باید به ثبت برسد.

مشاور حقوقی پرسپولیس تاکید کرد: تخلف باشگاه قطری این است که با بازیکن تحت قرارداد مذاکره کرده است. وی از قبل نامه ای را هم امضا کرده که مقدمات کار را برای پیوستن به تیم قطری انجام داده است. البته ITC این بازیکن هنوز صادر نشده و کمیته وضعیت در حال بررسی این بازیکن است. خلیل زاده به دلیل عدم مشاوره درست پیشنهاد باشگاه الریان را پذیرفت. البته اگر این بازیکن در پرسپولیس بازی می کرد باشگاه الریان هم می توانست از این بازیکن شکایت کند چون او توافقنامه با این باشگاه را امضا کرده است. با وجود اینکه باشگاه تلاش کرد نظر این بازیکن را تامین کند.

وی در خصوص پرونده برانکو گفت: روز گذشته 85 هزار دلار به وی پرداخت شدتا بعد از تعطلی ها مشخص می شود که او چه رقمی جزئی دیگری از ما طلبکار است. امیدوارم این پرونده سنگین هم برای پرسپولیس به اتمام برسد. به خاطر حواشی اخیر از طرف مدیرعامل باشگاه از مردم مازندران و هواداران عذرخواهی می کنم.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =