برای اولین بار تحویل نیم ساعته کتاب ها بعد از خرید!

خیلی وقتا شده کتابی را خیلی فوری نیاز دارید و نمی خواهید سفارشی دهید که تا یک هفته طول بکشد به دست شما برسد و یا ممکن است به دنبال کتابی باشید اما نتوانستید پیدایش کنید و شرایط و حوصله گشتن را هم ندارید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان یکی از روش های مطمئن ،خرید و سفارش از سایت کتاب 24 است .

در این روزهایی که  درگیر ویروس کرونا هستیم اگر اهل کتاب هستید و یا نیاز به کتابی دارید به جرات می توان گفت بهترین گزینه برای خرید کتاب از طریق روش های اینترنتی است. شما میتوانید خیلی راحت در منزل یا محل کار خود اقدام به خرید کتاب از سایت کتاب 24 نمایید و  با پردازش بسیار سریع و برگرفته از  روش های هوش مصنوعی  نوین جهان در اسرع وقت کتاب خود را تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی کتاب 24  برندی شناخته شده در عرصه کتاب و کتابخوانی با تجربه سال ها فعالیت در حوزه پخش و فروش کتاب ، اکنون اقدام به فروش و تامین کتاب به صورت آنلاین با سرعت پردازش بالا برای رفاه حال مشتریان نموده است.

کتاب 24 بزرگترین تامین کننده کتاب در ایران و در حال حاضر یکی از سریعترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کتاب میباشد.

کتاب 24 از سال 1380 به صورت فروشگاه های حضوری با بیش از 10 شعبه در سراسر کشور در خدمت مشتریان بوده و از سال 1398 اقدام به عرضه کتاب به صورت اینترنتی کرده است.

برای اولین بار تحویل نیم ساعته کتاب ها بعد از خرید!

شما میتوانید با ثبت سفارش در سایت کتاب 24 در صورت موجودی و یا تامین بین 30 دقیقه  الی 3 روز در تهران کتاب خود را تحویل بگیرید و چنانچه در شهرستان باشید با سریع ترین روش ممکن بین 1 تا 4 روز کاری تحویل میدهد البته این یکی از روش های ثبت سفارش در کتاب 24 میباشد و روش های دیگری هم برای رفاه حال شما در نظر گرفته است.

به  طور  کلی  2 روش سفارش در سایت کتاب 24 وجود دارد

روش اول سفارش کتاب هایی که در سایت موجود است و شما میتوانید  اقدام به ثبت سفارش نمایید.

و روش دوم درخواست کتاب میباشد که شما میتوانید در این روش کاملا رایگان و بدون کارمزد ، کتابی را که میخواهید و یا در سایت ناموجود است سفارش دهید و در یک بازه زمانی ای که به شما اعلام میشود تحویل بگیرید برای  سفارش  باید درخواست کتاب را ثبت کنید.

خرید آنلاین کتاب در این شرایط ضامن سلامتی شماست

در این روزها که کرونا بسیار فراگیر شده است بهتر است کمتر در اماکن عمومی رفت و آمد کنیم اینگونه هم خودمان در امان هستیم و هم خانواده هایمان ، بدین منظور بهترین روش استفاده از فروشگاه های اینترنتی برای خریدهایمان میباشد.

چرا کتاب 24 بزرگترین تامین کننده کتاب در ایران است ؟

کتاب 24  با کمک جدیدترین متد های  جستجوی هوش مصنوعی در جهان  امروز  دارای بزرگترین تیم جستجو  کتاب در ایران  میباشد و به عنوان بزرگترین تامین کننده کتاب در ایران همیشه سعی بر این داشته است تا از به روز ترین کتاب ها گرفته تا کم یاب ترین عنوان ها را برای مشتریان خود تامین کند و حتی اگر کتابی در سایت ما موجود نباشد شما میتوانید از طریق درخواست عادی کتاب ، درخواست کتاب مورد نظر خود را به رایگان با پرداخت بیعانه اعلام کنید تا خیلی زود به دست شما برساند.

منابع تامین گسترده کتاب 24 به شرح زیر است :

  • انبار های متعلق به کتاب 24 در تهران و شهرستان ها
  • پخش های عضو مجموعه کتاب 24 در تهران و شهرستان ها
  • ناشران کتاب
  • نویسندگان کتاب
  • سایر کتابفروشی ها
  • سایر پخش ها
  • فروشندگان خاص

مناسب ترین قیمت کتاب

این مجموعه همواره سعی بر این دارد که کتاب شما را علاوه بر تحویل سریع با مناسبترین قیمت  تامین کند و برای تحقق این موضوع با منابع اصلی و ابتدایی کتاب وناشران به صورت مستقیم در ارتباط است .

ضمانت های خرید اینترنتی از کتاب 24

فروشگاه اینترنتی کتاب 24 دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین مجوز ساماندهی و همچنین دارای درگاه پرداخت مستقیم شاپرک میباشد و شما خیلی راحت میتوانید خرید اینترنتی را با اطمینان و اعتماد خود را انجام دهید.

تحویل کتاب عینا مطابق با خواسته شما

کتاب 24 به شما تضمین میدهد دقیقا همان کتابی را که شما سفارش میدهید به دست شما میرساند  ، چون حتما تجربه کرده اید کتابی را خواسته اید اما  به اشتباه کتاب دیگری را به شما تحمیل کرده اند و یا از آن بدتر کتابی را با چاپ غیر اصل تحویل شما داده اند و  این موضوع بسیار غیرمنصفانه است  ، اما کتاب 24 این اطمینان را به شما میدهد تا مطابق با خواسته و نیاز شما کتاب مد نظر شما را دقیقا به شما برساند.

برای ورود به سایت کتاب 24 میتوانید در گوگل عنوان "کتاب 24" را سرچ نمایید و بر روی اولین گزینه که همان سایت کتاب 24   دات کام میباشد  کلیک نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447086