ارایه گزارش عملکرد هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در ششمین نشست مسوولان کمیته های همگانی سراسر کشور به میزبانی استان سمنان، گزارشی از عملکرد ۹ ماهه این هیأت را ارایه کرد.

به گزارش  خبرآنلاین از قشم، محمدسعید موسایی باغستانی در این جلسه که روز پنج شنبه یکم آبان ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، مجید حسین پور، رییس کارگروه همگانی فدراسیون گزارشی از فعالیت های این کارگروه ارایه داد و سپس اعضای شرکت کننده از سایر استان ها نیز به ارایه گزارش عملکرد خود پرداختند.
محمدسعید موسایی باغستانی، رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با ارایه گزارشی از فعالیت های این هیأت تازه تاسیس، گفت: قشم ظرفیت برگزاری جشنواره ورزش های هیجانی را دارد.
به گفته موسایی، جزیره قشم با توجه به داشتن طولانی ترین غار نمکی دنیا، در زمینه غارنوردی پتانسیل بالایی دارد و برنامه های هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با محوریت توسعه این ورزش، طراحی شده است.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در ایام فراگیری کروناویروس عنوان داشت: ما توانستیم با برگزاری دوره های آموزشی مختلف به صورت وبیناری، میزبان دوره نیچرفرندز ۸ و ۲۸ ساعته در این روزهای درگیری با بیماری باشیم و فعالیت خود را متوقف نکنیم.

منطقه آزاد قشم آماده میزبانی دوره نهایی نیچرفرندز 
در حاشیه این نشست، جلسه بررسی و هماهنگی در مورد آمادگی منطقه آزاد قشم برای میزبانی دوره نهایی نیچرفرندز نیز برگزار شد.
رییس کارگروه همگانی فدراسیون ضمن تقدیر از فعالیت های هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم برای برگزاری و میزبانی دوره های مختلف اظهار داشت: دوره نهایی نیچرفرندز به مدت سه روز در جزیره قشم برگزار می شود و امیدواریم این دوره هم مانند دوره های قبلی با مدیریت خوب هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با موفقیت به پایان برسد.
موسایی نیز گزارشی از روند آماده سازی مراحل اجرای دوره و برنامه ریزی های انجام گرفته ارایه کرد.
وی در پایان با اشاره به حمایت های مسوولان منطقه آزاد قشم و قدرانی از این همراهی ها، افزود: درایت، همکاری و هماهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیریت ورزش و جوانان، مدیریت ژئوپارک جهانی قشم و مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این سازمان، در موفقیت و توسعه فعالیت های ما به ویژه در حوزه غارنوردی، ورزش های هیجانی و آموزش بسیار تاثیرگذار بوده است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =