امام جمعه همدان: ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان تشکیل شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، بار دیگر ستاد مردمی کرونا در این استان با هدف ریشه کنی این ویروس در همدان تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه آغاز به کار ستاد مردمی مقابله به کرونا در استان همدان با بیان اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی کرونا، همه ما موظف به کنترل این بیماری هستیم، خاطرنشان کرد: مردم با احیای ستاد مردمی کرونا، همپای ستاد استانی در ریشه کنی ویروس نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به نیاز بیشتر به مشارکت‌های مردمی، اظهار داشت: فعالیت‌های پیشگیرانه مردم کمتر از قبل شده در حالیکه شرایط فعلی ویروس کرونا نسبت به قبل بسیار پیچیده‌تر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با توصیه به آموزش نیروهای ستاد مردمی در کمک به بخش درمان، افزود: نیروهای مردمی در خصوص نظارت‌ها، آماده کردن تجهیزات و کمک‌های مومنانه، می‌تواند ورود پیدا کند.

شعبانی موثقی ادامه داد: در ستاد مردمی کرونا، به دلیل نوپا بودن، نواقصی مشاهده شد که با راه اندازی مجدد این ستاد و تجزیه و تحلیل مسائل، نقاط ضعف رفع شود. 

وی با تاکید بر لزوم تداوم فراگیر همکاری بسیج، قرارگاه خاتم انبیا و سایر گروه‌های مردمی، تصریح کرد: به دلیل تنوع و تفاوت فعالیت‌های مردمی، باید با نیازسنجی دقیق وارد میدان شویم تا موازی کاری نشود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، بهترین کمک و همکاری با کادر درمان را رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی دانست و از مردم خواست: با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به کادر درمان که چندین ماه است مجاهدانه در حال خدمت هستند، کمک کنند تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =