تامین ۷۵درصد نهاده مرغداری‌های لرستان با ارز دولتی

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: ۷۵ درصد نیاز نهاده‌ای مرغداران استان با ارز دولتی تامین شده و به صورت عادلانه در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «اسفندیار حسنی مقدم» افزود: بنابراین مرغداری ها در پایان هر دوره پرورش، موظف به عرضه مرغ زنده به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان ترجیحا به کشتارگاه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در صورت عرضه نکردن مرغ و ارسال آن به خارج از استان، فهرست مرغداران در اختیار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار و برخوردهای حاکمیتی صورت می گیرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: خروج هرگونه موادخام دام سنگین، سبک، مرغ زنده و کشتار شده از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مرغداری‌ها موظف هستند در قبال دریافت نهاده‌های دان، مرغ زنده را به شهرستان حوزه خود تحویل دهند.

حسنی ادامه داد: انتظار می رود مرغداران جهت پایداری تولید و بهره‌مندی از حمایت‌های جهاد کشاورزی همراهی و همکاری لازم را در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار داشته باشند و اتحادیه مرغداران نیز باید تحویل مرغ زنده به کشتارگاه‌ها را پیگیری کند.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز پیگیری تخصیص روزانه ۴۰ تن مرغ منجمد را انجام دهد و تا ۱۵ آبان‌ ماه حدود ۵۰۰ تن مرغ منجمد را توزیع کند که اولویت توزیع باید در محله های کم بضاعت باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =