جذب ۳۲میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: جذب ۳۲میلیارد و ۶۲۱میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در ۶ماه نخست سال جاری در مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی استان قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، اقدامات متعددی برنامه ریزی و اجرا شد تا بتوانیم مشارکت‌های مردمی را در زمینه امور بهزیستی افزایش داده و در نتیجه آن خدمات بیشتری را به افراد تحت پوشش ارائه دهیم.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: در این مدت، در مراکز دولتی ۲میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال به صورت نقدی، ۱۲میلیارد و ۶۹۶میلیون ریال غیر نقدی، ۱۶۶ میلیون ریال ارایه خدمات و در مجموع ۱۵میلیارد و ۲۲میلیون ریال جمع آوری شده است.
وارثی گفت: در مراکز غیر دولتی وابسته به اداره کل بهزیستی، جذب ۶میلیارد و ۶۵۷میلیون ریال به صورت نقدی، ۱۰میلیارد و ۲۹۱میلیون ریال غیر نقدی،  ۶۵۰میلیون ریال ارایه خدمات و در مجموع ۱۷میلیارد و ۵۹۹میلیون ریال مشارکت‌های مردمی به ثبت رسیده است.
او با اشاره به دیگر فعالیت‌های مشارکت‌های مردمی در استان، اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهمی که در زمینه فعالیت‌های خیران در بهزیستی استان قزوین انجام می‌شود، طرح حامی است که ۲۸۳فرزند را تحت پوشش قرار می‌دهد و ارزش ریالی آن در مدت ذکر شده،  ۶۸۸میلیون ریال بوده است.
وارثی اظهار کرد: تامین اقلام ضروری زندگی مددجویان از سوی موسسه خیریه مدرسی یکی دیگر از مشارکت‌های مردمی است که ۱۰مددجوی تحت پوشش اداره کل بهزیستی شهرستان قزوین را تحت پوشش قرار می‌دهد و ارزش ریالی آن ۶۰۰میلیون ریال بوده است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین افزود: یک میلیارد و ۸۸۶میلیون ریال در دهه ولایت و یک میلیارد و ۲۴۶میلیون ریال هم به عنوان فطریه از سوی مردم در ۶ماه نخست امسال جذب شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =