افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد/ تصاویر

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون هماهنگی اقتصادی و مدیران بخشهای خصوص و دولتی اقتصادی استان، مرکز فوریت های شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون هماهنگی امروز اقتصادی و مدیران بخشهای خصوص و دولتی اقتصادی استان مرکز فوریت های شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ،مرکز فوریت های شبانه روزی بررسی مشکلات واحد های تولیدی را یکی از ضرورت هایی دانست که راه اندازی آن احساس می شد تا مشکلات سد راه واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاههای متولی مرتفع شوند.
حسین کلانتری افزود: با توجه به راه اندازی این مرکز در همه استانهای کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرویی است که این مرکز را امروز و با حضور مدیران ارشد اقتصادی استان در بخشهای خصوصی و دولتی راه اندازی می کند.

استاندار به شیوه فعالیت این مرکز اشاره کرد و گفت: نمایندگان دستگاه های متولی به صورت ۲۴ ساعته با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و پاسخ گوی مشکلات سرمایه گذاران و واحد های تولیدی هستند.
حسین کلانتری با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیمه فعال یا فعالی که با مشکلی مواجه می شوند دراین مرکز مشکلات آنها به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می شود.
وی به برسی مشکلات واحد های تولیدی استان به فوریت تاکید کرد و گفت :هر واحد تولیدی که موردی داشته باشد منعکس می کنند و سریع برای رفع مشکل اقدام شود.
کلانتری رفع موانع تولید و حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت های حال حاضر خواند و افزود : باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.

استاندار خاطر نشان کرد: مدیران باید جهادی عمل کنند و هرگونه کم کاری و قصوری از سوی هیچکس پذیرفته شده نیست و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می شود.
حسین کلانتری خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای تسهیل رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و در راستای هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.
وی همچنین از بانکها خواست برای تحقق این امر مهم بیش از پیش همکاری کنند.
کلانتری در پایان گفت:سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانعی سد راه خود باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =