بیش از ۷۷ هزار حلقه لاستیک در اردبیل توزیع شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۷۷ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای دربین میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مشکین شهـرگفت: در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.
شیرین زاده از فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی رانندگان و فعالان عرصه حمل ونقل استان قدردانی کرد و از صدور ۱۸۲ هزارو ۳۲۵ برگ بارنامه خبــر داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =