عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش های اخیر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در خصوص مخالفت رهبر معظم انقلاب با تغییر وزیر اطلاعات گفت: ما نمی‌توانیم اظهارات این فرد را بپذیریم و البته حرف‌های او را هم جدی نمی‌گیریم.

به گزارش مهر، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که درجمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به عملکرد خبرگزاری ایرنا در بحث استعفا و ادامه فعالیت وزیر اطلاعات اظهار داشت: به طور کلی اتفاقاتی که چند روز گذشته در کشور رخ داده را ناخوشایند می‌دانم.

وی با بیان اینکه اظهارات جوانفکر مبنی بر اینکه رئیس جمهور می‌تواند نظر مقام معظم رهبری را نپذیرد تصریح کرد: بعضا یک فرد اقدامات قانونی را ذکر می‌کند در حالی که به فحوای مطالب توجه زیادی نمی‌کنند.

نوباوه با بیان اینکه از نظر ملت حزب‌الله اظهارات جوانفکر ناپسند است،گفت: ما نمی‌توانیم اظهارات جوانفکر را بپذیریم؛ البته حرف‌های او را هم جدی نمی‌گیریم چرا که ما نظر ولی فقیه را فصل‌الخطاب می‌دانیم و هرکس بخواهد پای خودش را از خط قرمز جلوتر بگذارد همسو با انقلاب و نظام نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به "اقتدار گرا خطاب کردن رسانه‌های اصولگرا با تاکید بر اینکه "اگر اصولگرایان در کشور نباشد اقتداری هم وجود نخواهد داشت، گفت: اصولگرایان، اصولگرا هستند و به اصل انقلاب اسلامی اعتقاد دارند. کسانی که می‌خواهند اصولگرایان را به معنای اقتدارگرایی و تمامیت‌خواهی بدانند یقینا در اشتباه بزرگی به سر می‌برد.

نوباوه گفت: رسانه‌هایی که خبر برکناری وزیر اطلاعات را به عنوان استعفا منتشر کرده و بر اشتباه خود اصرار کردند از نظر ما محکوم هستند.

 /3028

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =