پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسپولیس به علی کریمی

مهر نوشت: یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در پیشنهادی به هافبک فصل گذشته استقلال خواستار حضور وی در جمع سرخپوشان شده است.

اعضای هیات مدیره استقلال بعد از مذاکره با محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس با وی توافق کرده و در اقدامی عجولانه و پیش از مکاتبه با تیم کورتریک بلژیک، اقدام به عقد قرارداد با وی و رسانه‌ای کردن این قرارداد کردند که این موضوع برای آنها تولید دردسر کرد.

قرارداد آبی‌ها با محمد نادری نه تنها برای خودشان دردسر ایجاد کرد، بلکه باعث شد باشگاه پرسپولیس هم از سوی هوادارانش تحت فشار قرار گیرد و مدیران این باشگاه را بر آن دارد تا در اقدامی مقابله به مثل گونه، به اردوی استقلال پاتک بزنند.

با اینکه سرخ پوشان هر ۷ سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده‌اند، اما حالا آنها نیم نگاهی به جذب علی کریمی ستاره تیم استقلال دارند که همچنان از تمدید با این تیم خودداری کرده است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در حالی که علی کریمی در دو راهی بین سپاهان و استقلال گیر کرده و هنوز تصمیم نهایی‌اش را نگرفته، پرسپولیس نیز با پیشنهادی وسوسه انگیز این بازیکن را دچار تردید کرده است.

پرسپولیسی‌ها که مثل استقلالی‌ها مدیرعامل ندارند، می‌خواهند با جذب علی کریمی از فشار هواداران خود خارج شده و ضربه محکمی در مقابل از دست دادن نادری، به رقیب دیرینه خود بزنند.

علی کریمی هم که قرار بود روز سه شنبه برای انجام مذاکرات نهایی به باشگاه استقلال برود پس از دریافت این پیشنهاد در چرخشی عجیب‌ترجیح داد فعلاً پاسخ تماس‌های استقلالی‌ها را هم ندهد و منتظر اتفاقات روزهای آینده باشد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    28 7
    پرسپولیس با وجود هافبکهایی مثل نوراللهی و سرلک و کامیابی نیا و بشار رسن و پهلوان و ... چه نیاز به کریمی داره؟ فقط برای بازارگرمی خودش پیشنهاد توهمی درست کرده که بعدا هم بگه علیرغم پیشنهاد بالاتر، به ندای قلبم گوش دادم و رفتم استقلال!!
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    30 1
    کریمی بدنبال گنجاندن بند فسخ رایگان در صورت پیشنهاد خارجی هست مثل چشمی-هدف بعدی شرکت نکردن در تمرینات سخت پیش فصل هست مثل پارسال
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    15 24
    اتفاقا خیلی خوب شد که این تابو را باشگاه استقلال دوباره شکست . پرسپولیس نیز باید از این به بعد باید ملاحظات کنار بگذارد و روی خرید بازیکنانی مثل ورویا قائدی دیاباته برنامه ریزی کند