افتتاح مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در قزوین

استاندار قزوین گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در قزوین برای ارائه خدمات شبانه روزی به صنایع استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین  در مراسم افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت، گفت: قزوین از استان‌های مهم صنعتی کشور محسوب می‌شود و از ابتدای برنامه ریزی برای توسعه صنعتی کشور، مورد توجه مسوولان نظام بوده است.
جمالی‌پور بیان کرد: اولین شهر صنعتی کشور در این استان رقم خورده و صنایع مهمی در این استان شکل گرفته اند.
او افزود: قزوین، روزگاری به عنوان نماد توسعه صنعتی کشور مطرح بوده است و امروز هم جایگاه مهمی در بین استان‌های مهم کشور در حوزه صنعتی دارد.
استاندار قزوین گفت: با توجه به این ویژگی‌ها لاجرم توجه به ظرفیت‌های صنعتی استان یکی از ماموریت‌های مهم مسوولان ارشد استان است و باید بخشی از زمان خود را برای کمک و حمایت از این مجموعه‌ها صرف کنند که با امنیت، اقتدار و توسعه کشور گره خورده اند.
او گفت: هر روز باید بخشی از ماموریت‌ها و وظایف ما در راستای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی تعریف شود که خوشبختانه همه مسوولان استان به عنوان خدمتگزار صدیق پای کار هستند و غالب اوقات خود را برای حمایت از این واحدها اختصاص داده اند.
جمالی پور افزود: قرار شده است ارایه این خدمات شبانه روزی باشد تا اگر یک واحد تولیدی، گرفتار مشکل می‌شود در هر موقع از شبانه روز تماس بگیرد و بتوانیم برای حل مشکل آن جلسه گذاشته و معضل آن را رفع کنیم.

استاندار قزوین گفت: این مرکز به عنوان قرارگاه شبانه روزی خدمت رسانی به صنایع استان است تا بتواند ارتباط موثرتری را با مجموعه مدیریتی استان در هرساعت از شبانه روز داشته باشد و گام بلندی را برای حل مشکلات آنها بردارد.
او افزود: سازمان صمت به عنوان متولی این مرکز انتخاب شده است تا بتواند اطلاعات را جمع آوری کرده و همچون پزشک خانواده برای نظام ارجاع برای حل مشکلات صنایع اقدام کند.
جمالی پور گفت: این مرکز، مشکلات را بررسی و دسته بندی کرده و به دستگاه‌های مربوط ارجاع می‌دهد و اگر لازم باشد با انعقاد جلسه و تقسیم کار، مشکلات را مرتفع می‌کند.
استاندار قزوین گفت: با افتتاح این مرکز سرعت خدمت رسانی به واحدها بیشتر می‌شود، هرچند ما از روز اول ورود به استان، بخش مهمی از وقت خود را برای رسیدگی به صنایع اختصاص داده و آن را ماموریت مهم مدیران استان تعریف کرده ایم.
او افزود: افتتاح این مرکز یک گام دیگر در خدمت به تولید و صنعت استان است و امیدواریم با همدلی و همکاری، قدم‌های شایسته تری را برای رفع مشکلات و توسعه سرمایه گذاری در استان برداریم.
استاندار قزوین گفت: قزوین، استانی پرظرفیت است و انگیزه سرمایه گذاری در آن بسیار بالا است و می‌توانیم با همکاری همدیگر شرایط بهتری را برای توسعه استان و سرمایه گذاری فراهم آوریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =