طرح کشت و صنعت شهرکرد به چرخه تولید بازگشت

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشت طرح کشت و صنعت شهرکرد به چرخه تولید، گفت: بازگشت طرح راکد کشت و صنعت شهرکرد به چرخه تولید، در راستای تحقق "جهش تولید" و اشتغالزایی موثر و کارساز است.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : سام مردانی  در جریان دیدار رییس بسیج رسانه و اصحاب مطبوعات  چهارمحال و بختیاری از طرح کشت و صنعت شهرکرد اظهار داشت: این طرح بزرگترین واحد تولید مرغ گوشتی استان با ظرفیت ۵۴۰ هزار قطعه در هر دوره است که پس از ۶ سال تعطیلی با حمایت مسئولان و با مشارکت بخش خصوصی فعال و به تولید نسبی رسیده است.

وی از پیگیری دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شرکت آب منطقه‌ای در برطرف کردن مشکل کمبود آب این واحد مرغداری در ۱۲ کیلومتری رودخانه زاینده‌رود خبر داد و تصریح کرد: با دستور استاندار و مسئولان استانی رفع مشکلات این طرح تولیدی در دستور کار قرار دارد.

رییس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار ، رسانه‌ها را در تحقق  جهش تولید و گره‌گشایی مشکلات تولید موثر دانست و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و بازگو کردن مشکلات بخش تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرهنگ البرز لله‌گانی افزود: دشمن با ایجاد جنگ نرم و تحریم و تهدید اقتصادی به دنبال مقابله با مردم ایران است که این دسیسه و نیرنگ شوم دشمن نیز در برابر اراده مردم شکست خواهد خورد.

رییس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت شهرکرد نیز، وسعت این طرح تولیدی فعال شده را ۳۴۰ هکتار  اعلام کرد و افزود: کمبود آب، کمبود سهمیه نهاده‌های دامی با ارز دولتی و گرانی واکسن از عمده مشکلات این واحد است.

محمد علیزاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار فروش مرغ تاکید کرد: متاسفانه ۱۰هزار قطعه مرغ آماده عرضه به دلیل نداشتن بازار مصرف در بهار امسال در این واحد از بین رفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =