با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ از بحران های اقتصادی فرار کنید

شاید بحث دیجیتال مارکتینگ چیزی باشد که به تازگی توسط متخصصین بیان شده است. اما چندین سال است که آرام آرام بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی دیجیتال داده است و شاید فقط تا این حد بحث آن مطرح نشده است. حال اینطور که معلوم است در حال حاضر خیلی از برند های بزرگ با بازاریابی دیجیتال به بیشترین حد از محبوبیت رسیده اند و خودشان را در دل مشتریان خود جا کرده اند.

البته که دیجیتال مارکتینگ روش های مختلف و زیادی دارد، اما در اینجا می خواهیم خبر از دو چندان شدن محبوبیت سه تا از روش های تقریبا کمتر شناخته شده دیجیتال مارکتینگ بدهیم که این روش ها شامل تبلیغات در گوگل، خرید رپورتاژ و مدیریت شبکه های اجتماعی می شود. روش هایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان (dmtaban) با آن ها شما را از بحران اقتصادی نجات می دهد و مقدمات فرار شما را از شکست کسب و کارتان فراهم می کند.

تبلیغات در گوگل

حتما شما هم وقتی یک کلمه را جست و جو می کنید دقت کرده اید که یکسری نتایج با پیشوند ads، زودتر از نتایج اصلی ظاهر می شوند. این نوع از سایت ها تبلیغات در گوگل ( گوگل ادوردز یا گوگل ادز) انجام داده اند. آن ها با صرف هزینه ای نه چندان بالا، کاری کرده اند که زمانی که کاربران یک کلمه خاصی را که مربوط به کسب و کار آن هاست در موتور های جست و جو سرچ می کنند، صفحات آن ها در نتایج گوگل نمایش داده شود. معمولا این تبلیغات در اول صفحه یا آخر صفحه نمایش داده می شوند و به ازای هر کلیکی که بر روی آن ها می شود از حسابی که صاحب پیج در پنل تبلیغات گوگل دارد مبلغی کم می شود. این روش یکی از سریعترین روش ها برای جذب مخاطب و فرار از بحران اقتصادی می باشد که به خوبی هم جواب می دهد. هرچند که این روش همه چیز نیست و بهتر است موارد دیگر دیجیتال مارکتینگ هم به همراه آن بیایند.

خرید رپورتاژ

یکی دیگر از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ که اثری تقریبا بلند مدت دارد، خرید رپورتاژ آگهی می باشد. یک روش که به تازگی به دلیل مطرح شدن بیش از پیش مباحث سئو طرفداران بسیاری پیدا کرده است. رپورتاژ به زبان ساده، تیکه ای از صفحه سایت شما در یک سایت معتبر است. این موضوع نه تنها به بهینه سازی سایت شما برای موتور های جست و جو کمک می کند، بلکه اعتبار سایت شما را هم افزایش می دهد. همچنین جدای از آن ممکن است خیلی ها با خواندن رپورتاژ شما با سایتتان آشنا شوند و یک برندسازی کوچکی هم برای شما پیش بیاید. البته این را هم باید در نظر گرفت که رپورتاژ بسیار روش خوب و بهینه ای است اما اثر آن در بلند مدت است. در واقع شما باید زمانی که حس می کنید بحران اقتصادی نزدیک است، کم کم دست به خرید رپورتاژ بزنید تا از کم شدن محبوبیتتان جلوگیری کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

البته این موضوع درست است که شبکه های اجتماعی خیلی وقت است که شناخته شده اند و مدت هاست که کسب و کار ها هم پا به این عرصه گذاشته اند. اما اینکه یک پیج در شبکه های اجتماعی چگونه مدیریت بشود و بر روی چه اصولی برای آن تولید محتوا بشود بحثیست که به تازگی بسیار تب بالایی گرفته است. مدیریت شبکه های اجتماعی کار چندان راحتی نیست و به یک استراتژی مدون و درست احتیاج دارد. مدیریت درست شبکه های اجتماعی در یک دوره کوتاه مدت می تواند موفقیت شما را در این زمینه تضمین کند. البته به این شرط که همیشه روند رو به رشد خودش را حفظ کند و به بهترین نحو ممکن مدیریت شبکه های اجتماعی انجام شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448629