قدردانی فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه از مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

فرهنگیان بازنشسته کهگیلویه از مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) با اهداء گل، شیرینی، تجهیزات محافظتی و بنر تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وبه نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ جمعی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت شهرستان کهگیلویه با حضور در دفتر مدیریت این مرکز با اهداء گل، شیرینی، تجهیزات محافظتی و بنراز مدافعین سلامت این مرکز درمانی تجلیل و قدردانی کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم خدمت پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت شهرستان کهگیلویه از اقدام تحسین برانگیز این عزیزان در جهت تجلیل از مدافعان سلامت این مرکز درمانی تقدیر و تشکر نمود و گزارشی از عملکرد و نحوه مواجهه با این بیماری از ابتدا تا امروز را ارائه نمود.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان در خصوص اهمیت کار فرهنگیان گفت: اهمیت هر کاری را باید با نقش و ارزش آن سنجید. اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه‌ای است که ساختن و هدایت یک فرد برابر احیای همه افراد جامعه است.
وی در ادامه از شرایط سخت مقابله با این بیماری، استرس و فشار بار روانی بر پرسنل و جلوه های گذشت،ایثار و جان فشانی کادر درمان سخن گفت و تصریح کرد: در این شرایط سخت و طاقت فرسا حمایت ها و همکاری و پشتیبانی بیرون از مجموعه بهداشت و درمان شامل خیرین،گروههای جهادی،ادارات و نهادهای مختلف باعث دلگرمی همکاران و قدردانی دراجتماع شد.
سید عبدالمحمد رایگانی به نمایندگی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت در این جلسه گفت: مردم شهرستان کهگیلویه همت والا و تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌امام خمینی(ره) را، درمبارزه با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه امروزپیشکسوتان فرهنگیان شهرستان کهگیلویه تنها با هدف قدردانی از زحمات تلاشگرانه درمقابله با ویروس کرونا دراین مرکز درمانی حاضر شدند،خاطرنشان کرد: بدون شک همه مردم قدردان زحمات مدافعان سلامت هستند.
وی بیان داشت: سفید پوشانی که با به خطرانداختن سلامتی خود فداکارانه درخط مقدم مقابله با کرونا حضوردارند تا با جانفشانی و تلاش خود سلامتی را به عنوان زیباترین هدیه زندگی به هموطنان خود اهدا کنند.
سید عبدالمحمد رایگانی تصریح کرد: دراین شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت وتعهد سنگینی دربرابر سلامت جامعه برعهده دارند که دراین راستا سلامتی خود را نیز درکف اخلاص گذاشتند.
وی  اضافه کرد: این روزها مردم بیش ازگذشته قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و نسبت به سختی کار آنها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شدند.
رایگانی ادامه داد: مهمترین راه پیشگیری ازبیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، ماندن درخانه و پرهیز از حضور در معابر عمومی و اجتماعات است و هر چه ماندگاری افراد در منزل افزایش یابد به همان میزان ریسک ابتلا و شیوع بیماری کاهش می‌یابد
وی یادآورشد: توجه مردم به ماندن درمنزل و رعایت مسائل پیشگیرانه و پرهیز ازحضور دراجتماعات و معابر عمومی را عامل مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانسته و براین مهم تاکید کردند.
در پایان با اهداء گل و شیرینی به مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از کادر درمان شهرستان تجلیل بعمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =