کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۷۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: شمار کارگران دارای حقوق معوق در این استان درسال جاری نسبت به مدت مشابه قبل آن ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی محمدتقی آبایی افزود: شمار کارگران دارای حقوق معوق امسال این استان یک‌هزار و ۵۰۴ نفراست درحالیکه این شاخص در مدت مشابه قبل چهار هزار و ۹۲۳ نفر بود.
 وی بیان کرد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل، ۳۲ درصد کاهش داشته و از ۳۸ واحد در پارسال به ۲۶ واحد رسیده است.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد:  ماه‌های حقوق معوق کارگران این استان نیز در این مدت با کاهش ۴۰ درصدی همراه بوده و از ۱۳۵ ماه در هفت ماه پارسال به ۸۱ ماه در سال جاری رسیده است.
 آبایی  تصریح کرد: کارگران واحدهای تولیدی شهرستان‌های آشتیان، خنداب، دلیجان، کمیجان و محلات حقوق معوق ندارند و امید می‌رود که تا پایان سال جاری وضعیت واحدهای دارای مشکل این استان روز به روز بهبود یافته و موانع و مشکلات آن‌ها حل شود.
 وی عنوان کرد: بیشترین واحدهای مشکل‌دار تولیدی استان مرکزی با ۱۳ فقره مربوط به شهرستان اراک است و زرندیه و ساوه نیز به ترتیب با پنج واحد و سه واحد در رده بعد قرار دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =