کسب رتبه اول کشوری مخابرات منطقه قزوین در پاسخگویی به شکایات

بنابراعلام معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه قزوین توانست رتبه اول پاسخگویی به شکایات را در مهر ماه جاری در بین استان های کشور بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مطابق گزارش اعلام شده در خصوص شاخص های عملکردی مربوط به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مهر ماه ۹۹ مخابرات منطقه قزوین، با میانگین ۶۵درصد ( میانگین زمان پاسخگویی در واحد روز) توانست رتبه اول را در بین مناطق مخابراتی بدست آورد.
مهندس محمدرضا نصرآبادی، مدیر مخابرات منطقه قزوین با تقدیر از کارکنان دست اندرکار پاسخگویی به شکایات، تفکر مشتری مداری و همسویی با سیاست های تعیین شده و جلب رضایت مشتریان را از اصول کیفی ارائه خدمات به مشتریان دانست و گفت: کارکنان مخابرات منطقه قزوین نهایت تلاش در وقت و زمان پاسخگویی مطابق با دستورالعمل های سازمان تنظیم مقررات و رضایت آحاد مشتریان از دریافت سرویس های مخابراتی را در سرلوحه کاری خود دارند.

46

کد خبر 1448984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =