لوری لافلین، بازیگر زن سرشناس زندانی شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: لوری لافلین بازیگر زن هالیوودی به همراه همسرش، به دلیل پرداخت رشوه و تقلب راهی زندان شد.

لوری لافلین بازیگر زن هالیوودی، روز گذشته برای گذراندن مجازات دو ماهه‌اش در پرونده رشوه و تقلب، به زندان فدرال کالیفرنیای شمالی معرفی شد.

اوایل امسال، لافلین به همراه همسرش موسیمو جیانولی در پرونده رشوه گناهکار شناخته شدند. دادستان‌ها اعلام کردند که این زوج ۵۰۰ هزار دلار رشوه پرداخت کرده بودند تا با ایجاد رزومه ورزشی جعلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پذیرش شوند.

لافلین هنگام محکوم شدنش گفته بود: من تصمیم افتضاحی گرفتم. برنامه‌ای را پیش گرفتم تا برتری ناعادلانه‌ای را در پروسه پذیرش دانشگاه به دخترانم بدهم. در انجام این کار درک خودم را از دست دادم و از اخلاق منحرف شدم.

لافلین به خاطر این جرم علاوه بر دو ماه زندان، به پرداخت ۱۵۰ هزار دلار جریمه نقدی، ۱۰۰ ساعت خدمت در زمینه خدمات اجتماعی و همینطور ۲ سال آزادی مشروط محکوم شد. همسر ۵۷ ساله وی نیز به پنج ماه زندان، پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه مالی، انجام ۲۵۰ ساعت خدمات اجتماعی و ۲ سال آزادی مشروط محکوم شد.

زندانی که لافلین به گذراندن امور در آن محکوم شده، در ۴۰ مایلی سان فرانسیسکو قرار دارد و حدود ۸۷۴ زندانی زن در آنجا نگهداری می‌شوند. فلیسیتی هافمن دیگر بازیگری بود که سال ۲۰۱۹ در این پرونده، به ۱۴ روز زندان محکوم شد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =