وزیر آموزش‌وپرورش: اظهاراتم به نادرست خطاب به معلمان و حقوقشان تلقی شد!

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش در واکنش به سخنان خود درباره کم‌فروشی اعلام کرد: متاسفانه گفت‌وگویم با معاونان برای بکارگیری همه توان به نادرست خطاب به معلمان و حقوقشان تلقی شده است.

 محسن حاجی میرزایی در جلسه با معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش در سخنانی درباره کم‌فروشی اظهار کرد: معیار کم فروشی چیست؟ چطور بفهمیم کم فروشی می‌کنیم یا خیر؟ این معیار ساده است، فرزندان مردم دست ما امانت هستند و می‌خواهیم خدمتی ارائه کنیم و باید مقایسه کنیم خدمتی که ارائه می‌کنیم ما را قانع و راضی می‌کند؟

وی گفت: معیار دوم، مقایسه با کاری است که باید انجام شود؛ این کار قاعده و اندازه قابل قبولی دارد، آیا اندازه قابل قبول ارائه می‌شود یا خیر؟

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما در مسئولیت خطیر و بزرگی قرار گرفته‌ایم؛ معنای حقوقی که می‌گیریم این است خدمت را کامل ارائه کنیم. هر فردی قبول ندارد نباید پای قرارداد را امضا کند، هر فردی امضا کرد دیگر به هیچ عامل دیگری ربطی ندارد  از جمله اینکه حقوق ما را دیر می‌دهند یا زود، کم دادند یا زیاد، حقوق فلان دستگاه اینگونه است. چون مسئولیت را پذیرفته‌ایم این‌ها معیار نیست، می توانیم نپذیریم فردی ما را مجبور نکرده است اگر نمی‌توانیم زیربار این مسئولیت قد علم کنیم کنار بکشیم.

همچنین وزیر آموزش‌وپرورش در صفحه شخصی خود درباره این سخنان توضیح داده و گفته است: متاسفانه گفتگوی من با معاونان و مدیران کل برای به‌کارگیری همه توان برای خدمت، به نادرست خطاب به معلمان و حقوق آنان تلقی شده. سخت‌کوشی و خلاقیت معلمان در شرایط دشوار کرونایی موجب بالندگی و افتخار ایران است؛ در یک سال مسئولیتم از هیچ کوششی برای عادلانه‌سازی حقوق معلمان دریغ نکرده‌ام.

وزیر آموزش و پرورش , معلمان ,

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =