وزیر فرهنگ درگذشت محمد محمدپور را تسلیت گفت

ایرنا نوشت: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمد محمدپور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:«خبر درگذشت مدیر توانا و متعهد، مرحوم محمد محمدپور مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و از جانبازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

آن مرحوم از جمله مدیران فرهنگی کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان خطه آذربایجان بود.»

صالحی در ادامه این پیام، فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده آن مرحوم و مدیران و کارکنان عزیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صمیمانه تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستار شد.

محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فقید استان آذربایجان شرقی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از انتقال به بخش مراقب‌های ویژه، صبح روز شنبه(۱۰ آبان ماه) به دیار حق شتافت. وی در سال ۱۳۴۷ متولد شد و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =