افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان البرز

رئیس سازمان صمت استان البرز با تأکید بر حل مسائل تولیدکنندگان استان، آن را یکی از اصلی‌ترین خدمات سازمان در سال «جهش تولید» برشمرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «رامین ربیعی» در آیین افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان البرز که در سازمان صمت البرز برگزار شد، گفت: تلاش برای رفع موانع تولید به عنوان اولویت اصلی سازمان در شرایط جنگ اقتصادی امروز مطرح است و مسئولین دستگاه‌های متولی باید در جهت تسهیل امور و تسریع در رفع مشکلات واحدهای تولیدی حرکت کنند.

وی تصریح کرد: آسایش فکری تولیدکننده و برطرف کردن مشکلات آنها قدم بزرگی در جهت توسعه و اشتغال پایدار است به همین علت تسهیل‌گری برای تولید یک وظیفه همگانی است که در چارچوب قانون باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

«ربیعی» با تاکید بر شتاب گیری رونق اقتصادی و جلوگیری از توقف چرخه تولید اظهار داشت: کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط از جمله گمرک، جهادکشاورزی، اموراقتصادی و دارایی، مالیات، بانک‌ها، استاندارد و سایر دستگاه‌ها در مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان البرز به فعالان بخش خصوصی، صنعتگران و تولیدکنندگان کمک و یاری خواهند رساند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =