واکنش امیر قلعه‌نویی به درگیری با مدافع پرسپولیس

امیر قلعه‌نویی درباره اتفاقات دیدار دوستانه با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در گفت و با رادیو ایران در خصوص بازی تیمش با پرسپولیس گفت:  اول از همه از مجموعه خوب باشگاه پرسپولیس و شخص آقای گل محمدی عزیز و همکارانش نهایت تشکر را می کنم که این فرصت را به ما دادند و ما یک بازی بسیار خوب انجام دادیم و فکر می کنم این بازی به اندازه 30 بازی برای ما ارزش داشت و مفید بود چون خیلی از نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی کردیم و این خیلی فرصت خوبی بود و از باشگاه خوب پرسپولیس تشکر می کنم

قلعه نویی در خصوص عملکرد تیمش گفت:  تیمی که به تیم خوب پرسپولیس بتواند 2 گل بزند، فکر می کنم پرسپولیس هم با ترکیب کاملش آمده بود و ما نقاط ضعفی حتما داشته ایم که 3 گل خورده ایم ولی تقریبا از عملکرد تیممان راضی بودیم و چند بازیکن خوب مان در سطح خودشان نبودند و این هم طبیعی است چون ما تازه از فشار بدنسازی در آمده ایم و حالا صد در صد نه ولی متری دستمان آمد و عیار چند بازیکن را شناختیم، چند نفر خوب بازی کردند  و خیلی برای ما مفید بود که از آقای یحیی گل محمدی نهایت تشکر را دارم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بازی امروز حاشیه داشته است یا خیر، تصریح کرد: من نمی دانم چه حاشیه ای.

در همین حین مجری گفت "می گویند شما با سعید آقایی بگو مگویی پیدا کرده اید. قلعه نویی پاسخ داد:  سعید عین پسر من است و خودش هم تکذیب کرده و اولا بازیکنان خوب پرسپولیس قبل از بازی پیش من آمدند، با اینکه من بالا بودم و بازی را از بالا نگاه می کردم آمدند، نه اصلا چنین چیزی نبوده و نمی دانم چرا بعضی آدم ها اینجوری هستند. حرف هم بزنی ناراحت می شوند من البته راجع به این آدم ها قبلا حرفی زده ام و الان نمی خواهم تکرار کنم. آنهایی که این شایعات را راه می اندازند من یک بار هم راجع به آنها صحبت کرده ام و 5 میلیون هم جریمه شدم. سعید آقایی مثل هوتن من می ماند و انقدر او را دوست دارم و خوشحالم که موفق دارد می شود.

در این حین مجری گفت "آقای قلعه نویی با لیدرها هم مشکلی نبود؟ " قلعه نویی تصریح کرد:  نه اصلا باید می آمدید و نظم و انضباط را می دیدید و اصلا نمی دانم چرا این حرف ها زده می شود.

قلعه نویی در خصوص شروع مسابقات و دیرتر آغاز شدن بازی ها و اینکه تیمش از این فرصت برای آماده سازی استفاده کرده یا خیر گفت: به نفع مان نشد چون ما اولین تیمی بودیم که شروع کردیم. جزو تیم هایی که ضرر کردند بودیم و من حرفم این است که شرایط مملکت الان قرمز است و سلامتی خیلی مهم است و استان های قرمز هم مشخص شده و نظرم این است که فکری به خاطر این مسئله کنند حالا لیگ یک هفته اینور آنور مهم نیست اگر می گویید ضرر کرده ایم که نه ولی شاید برخی تیم ها سود کرده اند و ما براساس 6 هفته تمرینات مان را شروع کردیم و بحث ضرر و سودش هم نیست. دغدغه ما هم ویروس کرونا است و ما با خیلی تیم ها فرق می کنیم، تمرینات ما در تهران است و اگر قرار است مسابقه بدهیم بعد برویم سیرجان و برگردیم، در سفر این شرایط پرواز و این ها برای من سخت است. براساس وضعیت قرمزی که ما داریم هم می توانند مسابقات را به بعد از بازی های فیفا بیندازند.

سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص اینکه بازیکن سالاری در فوتبال ایران وجود دارد یا نه گفت: بازیکن سالاری بستگی به مدیریت باشگاه و سرمربی تیم دارد. اگر سرمربی و مدیر اجازه دهند، البته یک چیز را بگویم سالار یک کلمه بزرگ و معرفتی است و این را راجب به برخی بازیکنان نگوییم. بنده اعتقاد دارم که ما آمده ایم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه با هر قیمتی زندگی کنیم. آدم اصولش را نباید کنار بگذارد و براساس اصول و ارزش ها برود جلو حتی اگر قرار است 1 دقیقه بماند. من امیر قلعه نویی اینجورم و برایم فرقی نمی کند در چه شرایطی باشم و چه بازیکنی باشد و در چه تیمی باشم، آن اصول و محورم را که بازیکن باید در چارچوب قرار بگیرد زیر پا نمی گذارم و می بینیم الان هست که بازیکن تعیین تکلیف می کند و این چیز خوبی نیست و ما باید یاد بگیریم. من یک مثال بزنم، آقای تورس یک زمان بزرگترین بازیکن لیگ جزیره بود، بازی فینال جام جهانی دقیقه 88 به بازی می رود و دقیقه 92 همسترینگش در عرض 4 دقیقه کش می آید و آن زمان گرانترین بازیکن لیگ جزیره بود، می خواهم بگویم بازیکنان ما این ها را یاد بگیرند. یک چیزی بگویم به مردم، بازیکنی می آید حداقل 3 4 میلیارد می گیرد یعنی روزی بالای 8 میلیون حقوق می گیرد شما می بینید یک کارمند 6 میلیون یا کارگر عزیز 2 یا حتی استاد دانشگاه 20 میلیون هم شاید نرسد ولی بازیکنی که روی 8 میلیون می گیرد نباید اصول را رعایت کند؟ باید تمکین کند و حرفه ای زندگی کند چون روزی 8 میلیون بالاخره پول کمی نیست.

قلعه نویی در خصوص احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی و پیوستن به تراکتور گفت: ایشان بازیکن ما است و تحت قرارداد ماست. هر بازیکنی در هرشرایطی بیاید به من بگوید می خواهم بروم جایی دیگر به او اجازه می دهم کما اینکه در استقلال بودم و چند بازیکن آمدند و گفتنم می خواهیم بریم و گفتم بفرمایید فقط در این رفتن ها باید منافع باشگاه و بازیکن حفظ شود. پیمان میری هم چند پیشنهاد دارد و تحت قرارداد ماست و هر جا که بخواهد برود ما اجازه می دهیم. ما الان 2 3 بازیکن می خواهیم که باشگاه شان اجازه نمی دهد ولی من می گذارم که 80 درصد قضیه حل می شود منتها ما هم باید نیازی را برطرف کنیم و بازیکن می دهیم باید بازیکن بگیریم. الان ما چند بازیکن می خواهیم و سرمربی هایشان پایشان را در کفش کرده اند و می گویند نمی گذاریم، ولی هر بازیکنی بخواهد برود من می گذارم اما باید منافع باشگاه حفظ شود.

258 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =