ناگفته‌های علی کفاشیان از انتخابات فدراسیون فوتبال

با تایید فیفا مقرر شد تا انتخابات فدراسیون برگزار و پس از آن اساس‌نامه تصحیح شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آنکه فدراسیون فوتبال آسیا در اصلاح یک بند از اساس‌نامه فدراسیون فوتبال ایران چند ماهی بلاتکلیف بود، حالا با نظر فیفا قرار بر برگزاری انتخابات و سپس پیگیری تغییر قانون در مجلس شده و از این رو مجمع هیئت رییسه فدراسیون تصمیم گرفت تا سریعا برای برگزاری جلسه و انجام مقدمات انتخابات دست به کار شود.
علی کفاشیان در یک گفتگوی رادیویی درباره این موضوعات صحبت کرد و البته مانند همیشه شوخ‌طبعی‌اش را هم همراه داشت. او در ابتدا درباره علاقه به دو میدانی و ورزش دو و میدانی گفت: من که هفته ای 4 جلسه 10 کیلومتر می دوم و با ماسک می دوم و جاهاش شلوغ هم نمی روم.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتخابات فدراسیون و اساسنامه گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال با پافشاری ای اف سی در اصلاح بند یک، چند ماهی بلاتکلیف بود و حالا با نظر فیفا قرار بر برگزاری انتخابات و سپس پیگیری تغییر قانون در مجلس است، نظر ما هم از ابتدا همین بود، اصلاح بند یک اساسنامه در صورت داشتن اشکال قانونی نیز باید به بعد از انتخابات موکول می‌شد. چون تغییر این قانون زمان‌بر خواهد برد و از آنجایی که فدراسیون رئیس ندارد و در بلاتکلیفی است، بهتر بود انتخابات برگزار شود و فیفا هم اجازه داد انتخابات برگزار شود و هیئت رییسه جدید یک سال فرصت دارد تا با مذاکره با دولت و مجلس این بند اساسنامه را هم درست کند.
رییس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: الان هم با توجه به این قضیه هیئت رییسه سریعا تشکیل جلسه دادند و اولین کاری که باید بشود این است که اساسنامه و صورتحساب‌های مالی را باید مجمع تایید کند. مجمع هم با توجه به وضعیت کرونا قرار شد روز 8 آذر به صورت مجازی تشکیل جلسه بدهد و اگر این تاییدیه‌ها انجام شود فورا انتخابات را برگزار می کنیم. البته بعید می دانم انتخابات تا انتهای 2020 به سرانجام برسد. اما امیدواریم تا اواخر دی‌ماه انتخابات برگزار شود و فدراسیون رییس و هیئت رییسه خود را بشناسد.

بیشتر بخوانید: واکنش رونالدو به درخشش بعد از شکست دادن کرونا

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1450328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =