حرف‌های جنجالی حمیداوی؛مرادمند از استقلال 12 میلیارد گرفته

ورزش سه نوشت: مالک شهرخودرو اعتراف کرد که تصدی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال به او پیشنهاد شده بود.

فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو در گفتگویی که با رادیو ایران داشت اعلام کرد که پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، برای حضور وی بر روی صندلی مدیریت آبی پوشان، تماس هایی صورت گرفته شده است.


حمیداوی در این گفتگو در مورد نقل و انتقالات شهرخودرو گفت: ما امسال در بازار نقل و انتقالات بر اساس سیاست هایی که داشتیم و با نظر آقای رحمتی اقدام به جذب بازیکن کردیم. 3 بازیکن به نام های مرادمند، سرلک و سعید صادقی از تیم جدا شدند. ما الحمدالله جایگزین های خوبی از سال قبل داشتیم ولی 7 بازیکن نیز جذب کردیم.


وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که آقای رحمتی نیاز داشتند را جذب کردیم. تیم جوانی داریم. مربی جوان و آینده داری داریم که همگی انگیزه دارند. امیدواریم بتوانیم برای استان خراسان افتخارآفرینی کنیم.


مالک شهرخودرو در مورد هدف گذاری درباره آینده این تیم با مهدی رحمتی گفت: طی صحبتی که با اقای رحمتی داشتیم، با بازیکنان قرارداد 4 ساله بستیم و طبق برنامه ای که چیده ایم، به دنبال یک جام در طی 3 سال آینده هستیم و فکر می کنم که حتی قبل از 3 سال، به جام برسیم.


وی ادامه داد: ما امسال نگرانی بابت ماندن بازیکنی نداشتیم. اما 2 اتفاق باعث می شود بازیکنی از یک تیم جدا شود. مورد اول اینکه تیم هایی نظیر استقلال و پرسپولیس که تیم های پرطرفدار کشور هستند و بازیکنان و مربیان با حضور در این دو تیم می توانند دیده و مطرح شوند و حتی برای حضور در تیم ملی و ترانسفر شدن می توان گفت 50 درصد راه را طی کند. به همین دلیل بازیکنان برای حضور در سرخابی ها انگیزه دارند.


او گفت: من فکر میکنم اتفاق دوم، اشتباهی بود که آقایان انجام دادند که همان قانون منع ورود خارجی ها بود. مثلا بازیکنی که سال قبل با ما قرارداد 400 میلیونی داشت، با مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به پرسپولیس پیوست. یا محمدحسین مرادمند با قرارداد یک میلیارد و 700 میلیون تومانی، با قرارداد 12 میلیارد تومان به استقلال پیوست.

وی ادامه داد: این تصمیم گیری غلط در دراز مدت به فوتبال ما ضربه بزرگی خواهد زد. گران شدن ارز نیز مزید بر علت شد که باعث شد ما و سایر باشگاهها نتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم و این عامل باعث شد قیمت بازیکنان ایرانی یک شبه و حباب آور زیاد شود.


وی درباره انتظار هواداران مشهدی از تیم شهرخودرو گفت: ما همیشه یک تیم مدعی هستیم و فکر می‌کنم قطب جدید فوتبال ایران، خراسان کبیر است و این را در 2 سال گذشته ثابت کرده ایم. بازی های ما در برابر تیم های بزرگ لیگ را دیده اید. ما امسال هم مدعی هستیم و اگر مدعی نباشیم در لیگ برتر شرکت نمی کنیم.


حمیداوی در مورد پیشنهاد برای مدیرعاملی استقلال گفت: من فکر می کنم اکنون برای تیم های شهرخودرو و استقلال شرایط خوبی نباشد و پرداختن به این سوال باعث به حاشیه رفتن تیم ها می شود. بله، حقیقتا به من پیشنهاد مدیرعاملی استقلال شده بود ولی نتیجه گرفتن شهرخودرو و وظیفه خدمت به استان خراسان به گردن ماست ولی اکنون فقط بر روی نتیجه گیری شهرخودرو تمرکز داریم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =