پیام تبریک عمران خان به بایدن/اسلام‌آباد: اکنون نیاز به مرهم گذاشتن بر زخمی است که جهان دچار آن شده است/عکس

نخست وزیر پاکستان پیروزی بایدن در انتخابات 2020 را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «عمران‌خان» شنبه شب در حساب کاربری خود در توییتر نوشت، برای مشارکت با رئیس جمهوری منتخب آمریکا در اجلاس‌های جهانی در خصوص دموکراسی، همکاری‌ در دفاع از حقوق مردم و مقابله با چپاول ثروت کشور توسط رهبران فاسد، نگاه به جلو دارد.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که‌ این کشور به همکاری خود با ایالات متحده آمریکا برای صلح در افغانستان و منطقه ادامه می‌دهد.

همچنین ایرنا به نقل از رسانه‌های پاکستان نوشت که از ساعات گذشته و همزمان با اعلام پیروزی "جو بایدن" به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا، آن را پایان جنگ اعصاب در آمریکا توصیف کرده و نوشتند: آمریکایی‌ها بایدن را به ترامپ ترجیح دادند.

رسانه‌های پاکستان اعم از شبکه‌های خبری و وب سایت‌های اردو و انگلیسی زبان این کشور شنبه شب با انعکاس گزارش پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفتند: جو بایدن در رقابتی که تبدیل به جنگ اعصاب برای آمریکایی‌ها شده بود رقیب خود دونالد ترامپ را شکست داد.

تارنمای روزنامه پاکستانی "داون" لحظاتی پیش نوشت: پس از ۳ روز اوضاع نابسمان و غیرقابل تصور در آمریکا پس از آغاز شمارش آراء اعلام پیروزی با اختلاف بالای جو بایدن به این جنگ اعصاب پایان داد.

شبکه "جیو نیوز" پاکستان گزارش داد: انتخابات آمریکا با پیروزی بایدن و شکست ترامپ به فرجام رسید.

در این گزارش آمده است: با شمارش آرای ایالت‌های نوادا و پنسیلوانیا بایدن با قاطعیت توانست غلبه بر ترامپ را رقم بزند.

پایگاه خبری روزنامه "اکسپرس" پاکستان نیز با انتشار خبر پیروزی نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نوشت: جو بایدن اولین رئیس جمهوری منتخب آمریکا است که توانست بیشترین رای مردم را کسب کند.

تارنمای اینترنتی روزنامه "اکسپرس تریبیون" پاکستان نیز نوشت: بایدن در رقابت رسیدن به کاخ سفید ترامپ را مغلوب کرد.

وزیر توسعه و برنامه ریزی پاکستان نیز در حساب کاربری خود در توییتر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به جو بایدن تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهوری جدید آمریکا با استفاده از اختیارات وسیع خود به ترویج صلح در جهان به ویژه در افغانستان کمک کند.

"اسد عمر" افزود: اکنون نیاز به مرهم گذاشتن بر زخمی است که جهان دچار آن شده است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =