گذر تست‌های تشخیص کووید ۱۹ در آذربایجان‌غربی از ۱۳۱ هزار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی گفت: تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۶۸۱ نفر است که از این تعداد ۶۴۴ بیمار با تشخیص قطعی کووید ۱۹ و یک هزار و ۳۷ بیمار با احتمال کرونا بستری هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره بیماران بستری افزود: تعداد ۲۸۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری و ۱۰۶ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ بیمار بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده اند که از این تعداد ۱۹ نفر مثبت قطعی و ۲۸۸ نفر مشکوک به کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ بیان کرد: تعداد ۲۷ بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شده است که به تفکیک شهرها از ارومیه ۱۰ نفر، بوکان ۲ نفر، پیرانشهر ۳ نفر، خوی ۲ نفر، سردشت ۱ نفر، سلماس ۴ نفر، شاهین دژ۱ نفر ، مهاباد ۲ نفر، میاندوآب ۲ نفر می باشند.همچنین ۱۲ بیمار با تشخیص منفی کرونا فوت شدند.

به گفته آقازاده،  تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۱۶ آبان به ۲ هزار و ۷۲ نفر رسید.

آقازاده درباره تعداد تست های انجام یافته افزود: در تاریخ ۱۶ آبان ماه تعداد یک هزار و ۸۳۰ تست در استان انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۱۸۸ تست مثبت شده است.

به گفته آقازاده، تاکنون بیش از ۱۳۱ هزار و ۷۱۳ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =