واکنش توئیتری دختر سردار سلیمانی به پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات آمریکا

زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم، در توئیتی به شکست ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی در واکنش به شکست ترامپ در انتخابات در صفحه توئیترش به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران اشاره کرد و  نوشت: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ  «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

او همچنین با انتشار عکسی نوشت: «باخت ترامپ قمارباز و جنایتکار در انتخابات آمریکا امری نیست که خوشحالی خود را از آن پنهان کنیماحمق درجه یکی که مشاورانی احمق تر به او گفته بودند با آفریدن آن شب شوم و سیاه آینده انتخاباتی خود را تضمین می کند غافل از اینکه خداوند در کمین نشسته و خون سردار قهرمان ایرانیان او را به یکی از نفرت انگیزتزین سیاستمداران جهان تبدیل خواهد کرد چنانچه حتی مردم جامعه خودش افول و رسوایی اش را جشن بگیرند جهان از یاد نمی برد که سرباز ملت ایزان گفت ترامپ قمبارباز من حریف تو هستم و هم او حالا بر اریکه عرش ایستاده و نجوا می کند. 

و تازه این اول راه است و مسیر انتقام سخت تازه گشوده شده است اما خوشحالی از رفتن ترامپ جنایتکار هرگز به معنای رضایت از روی کار آمدن کسی نیست که خود از بانیان داعش است و شهادت سردار ما را «اجرای عدالت» خواند. آنکه تقاص خون حاج قاسم را خواهد داد آمریکا در کلیت و تمامیت ان است والا  اینها که می آیند و میروند به تعبیر آن سید حکیم سرشان به قدر بند کفش حاج قاسم نمی ارزد. »

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453175

برچسب‌ها