اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه تولید محتوا به رتبه دوم دست‌یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از کسب رتبه دوم این اداره کل در بخش ارزیابی عملکرد خبری سه‌ماهه تابستان امسال از بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علیرضا کمساری از  اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در دنیای امروز به‌عنوان عنصری ضروری در تقویت برنامه‌های سازمانی یادکرد و گفت: انتشار اخبار به شکلی هدفمند و یکپارچه از سوی روابط عمومی‌های یک سازمان یا نهاد در انسجام‌بخشی به ‌نظام اطلاع‌رسانی کمک زیادی کرده و مردم را از ماهیت فعالیت‌های یک‌نهاد و سازمان، آگاه می‌کند.
وی با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد خبری در بین ادارات کل افزود: در این فرآیند، ۲۰ خبر از هر استان انتخاب و مؤلفه‌هایی همچون؛ تیتر خبر، لید خبر، مشروح خبر و عکس آن به تفکیک موردبررسی و امتیازدهی قرارگرفته است.
به گفته کمساری، در این امتیازدهی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم توانست به‌صورت مشترک با استان ایلام امتیاز ۹۴ را کسب کرده  و در رتبه دوم تولید محتوا  از بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور  قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت: فعالیت ادارات کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای تنوع و گستردگی بسیار زیادی است که گستردگی اخبار و گزارش‌ها را در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بالا می‌برد و همین موضوع طراحی و تدوین دستورالعمل‌هایی در  نظام جامع اطلاع‌رسانی و خبررسانی را لازم می‌کند.
در پایان کمساری ضمن تشکر از همکاران پرتلاش خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی    سازمان منطقه آزاد قشم از تلاش مدیر روابط عمومی این اداره کل به طور ویژه قدردانی نمود و گفت: هر موفقیتی در این اداره کل بی شک مرهون تلاش و پشتکار همکاران ما در این مجموعه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =