۱۳ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
واکنش وریا به اظهارات سیدجلال

خبرورزشی نوشت: کاپیتان تیم فوتبال استقلال به صحبت‌های هم‌تای قرمز پوش خود واکنش نشان داد.

سیدجلال حسینی در مصاحبه اخیرش بالا بودن رقم قرارداد بازیکنان برخی از تیم‌ها صحبت کرد که واکنش وریا غفوری را به همراه داشت.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن غلط دانستن مقایسه استقلال و پرسپولیس در این خصوص گفت: «بازیکنی که برای مذاکره می‌رود، منافع خودش را در نظر می‌گیرد، باشگاه هم منافع خودش را. هر دو طرف هم باید به تعهدات‌شان عمل کنند. متأسفانه اداره استقلال و پرسپولیس غلط است و مقایسه شدن‌شان هم اشتباه است و این مشکلات پیش می‌آید. اگر این دو باشگاه واگذار شوند، از این حرف و حدیث‌ها پیش نمی‌آید.»

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 10
    دقیقا مقایسه تیمی که ۱۰ سال است هیچ کاری نکرده با قهرمان ۴ فصل متوالی اشتباهه و باید کمتر خرجش کرد
  • فرشید IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 7
    باسلام آقای غفوری عزیز چرانبایداین دوتیم باهم مقایسه شودوقتی مالک هردوتیم دولت است؟
  • مهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    1 5
    یارو آخرش مشخص نشد منظورش چیه ؟ مقایسه کردن دو تیم تحت هدایت وزارت چرا غلطه ؟ وقتیکه پرسپولیس موفق میشه و چهار دوره قهرمان میشه و دو بار توی این چند سال به فینال آسیا میرسه همین شما استقلالی ها میاید جلوی وزارت ورزش می گید وزیر پرسپولیسیه و بین ما و اونها فرق گذاشته ؟ پس چرا اون موقع نمی گفتی مقایسه این دو غلطه ؟ حالا که سید جلال میگه چرا قرارداد ها در استقلال سقف نداره و به بازیکن سابق پرسپولیس 3 برابر پیشنهاد امسال پول می دین می گی نباید مقایسه کنه ؟ نکنه استقلال منبع درآمد و خزانه جدایی داره ؟ نکنه دستگاه نظارت بر قراردادهای استقلال متفاوته ؟ کف قرارداد بازیکنهای اصلی استقلال الان حداقل 4 یا 5 میلیارده ، بعد پرسپولیس اجازه نداشته به بازیکن اصلیش که در فینال آسیا بهش نیاز داشت بیشتر از 3 یا 4 میلیارد پیشنهاد بده .