۰ نفر
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
جاده‌های شمال بارانی است

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از وقوع دو تصادف در محور کرج-قزوین و در استان البرز خبر داد و گفت: به دلیل این تصادفات ترافیک در محورهای اعلام شده سنگین گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: برابر بررسی به عمل آمده و پایش تصویری از دوربین‌های مرکز در آزادراه کرج-قزوین (محدوده پلیس راه مهرشهر) به علت وقوع یک فقره تصادف خسارتی ما بین دو دستگاه تریلر، ترافیک در آن محدوده به صورت سنگین است ضمناً عوامل پلیس راه جهت پاکسازی محور در محل حضور دارند.

وی افزود: همچنین ترافیک در آزادراه قزوین-کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج –تهران (پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین (پلیس راه مهرشهر) به علت تصادف خسارتی، سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به تصادف فوتی صبح امروز در البرز گفت: این اتوبوس با تعداد ۲۰ نفر سرنشین از مبدا پارس آباد مغان به مقصد تهران در حال حرکت بوده است که دچار سانحه می‌شود، علت این تصادف در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی و علت بروز حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: در جاده‌های شمالی، محور هراز، فیروزکوه، چالوس بارش باران داریم که به همین دلیل توصیه می‌شود قوانین و مقررات رانندگی رعایت شود و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =