اختصاص ۳۹۰سهمیه اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای به قزوین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طبق جدول توزیع استانی سهم اشتغال طرح مشوق بیمه‌ای کارفرمایی برای بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی، ۳۹۰سهمیه به استان قزوین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: دستورالعمل اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی در راستای اجرای بند الف تبصره۱۸ قانون بودجه سنواتی برنامه ششم توسعه و در چهارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده است.
گروسی بیان کرد: تحرک بخشی به بازار کل کشور، حمایت از کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید از اهداف این طرح است.
او گفت: در این طرح، کارفرمایانی که نیروی جدید جذب کنند علاوه بر نپرداختن حق الزحمه کارورز به مدت سه ماه، از معافیت بیمه‌ای پرداخت حق بیمه کارفرمایی به مدت دو سال به میزان ۲۳درصد نیز برخوردار می‌شوند.
این مقام مسئول گفت: دانش آموختگان دانشگاهی با مقطع کارشناسی و بالاتر و حداکثر ۳۸سال سن با گذراندن سه ماه دوره کارورزی می‌توانند با شرکت در این طرح ضمن آشنایی با مهارت‌های عملی، موقعیت مناسبی را برای کسب فرصت‌های شغلی به دست آورند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در این طرح، کلیه مطالبات کارورز و کارفرما از سوی دولت پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند در صورت واجد الشرایط بودن به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =