۴ نفر
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
جای خالی وریا در تیم‌ملی

من معتقدم اسکوچیچ هم می‌خواهد از تمام پتانسیل فوتبال‌مان استفاده کند. البته در فهرست تیم ملی جای دو سه بازیکن واقعا خالی است.

تیم ملی فردا در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی می رود. در فوتبال هرچقدر بازی تدارکاتی بیشتر برای تیم ملی برگزار کنیم بهتر است. مخصوصا حالا که ما مربی جدیدی داریم و او می خواهد بازیکنان را بیشتر ارزیابی کند. ما خاطره خوبی از بازی بوسنی نداریم. در جام جهانی 2014 در حالی که هنوز شانس صعود بودیم سه گل از این تیم خوردیم و رضا قوچان نژاد تک گل ما را زد. حالا نمی‌دانم تیم بوسنی شرایطش چگونه است و آیا قرار است با نفرات اصلی با ایران بازی کنند یا نفرات ذخیره اما در اخبار خواندم کرونا به اردوی این تیم حمله کرده و قاعدتا چند بازیکن اصلی آنها غایب خواهند بود.

در این مدت به خاطر لیست دراگان اسکوچیچ از او انتقاداتی شد. من معتقدم این مربی هم می‌خواهد از تمام پتانسیل فوتبال‌مان استفاده کند. البته در فهرست تیم ملی جای دو سه بازیکن واقعا خالی است. به طور مثال به نظرم بهتر از وریا غفوری در دفاع راست در حال حاضر در فوتبال ایران نداریم او به پختگی رسیده و در گلزنی، گلسازی و دفاع عالی کار می‌کند، هرچند نباید از حق بگذریم در بازی دوستانه ایران و ازبکستان صادق محرمی در دفاع راست خیلی خوب ظاهر شد و یکی از بهترین‌های تیم ایران بود.

با توجه به نتایجی که تیم ملی مقابل عراق و بحرین به دست آورد، در ادامه مسیر خود هیچ فرصتی برای اشتباه ندارد و باید تمام بازی‌های خود را ببرد تا به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.  بنابراین باید بهترین‌ها برای تیم ملی انتخاب شوند. هیچ حریفی هم آسان نیست. در صورتیکه تیم ملی یک بازی را برنده نشود کارش برای صعود خیلی سخت خواهد شد. به همین دلیل باید بازیکنان باتجربه‌ که آمادگی خوبی هم دارند مثل وریا غفوری به تیم ملی دعوت شوند.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    15 18
    از صادق محرمی آماده تر نداریم تو این شرایط! حالا میخواید با سیاه بازی به زور وریا رو ببرید تو لیست تیم ملی اگه حاضره ذخیره بشینه و زیر چشم کسی بادمجون نکاره اوکی بره و بشینه رو نیمکت!
    • GB ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      27 10
      خداييش وريا حقش تيم ملى هست البته با ٣٣سال سن تيم ملى پيشكسوتان