ارائه خدمات شرکت برق استان قزوین بصورت غیرحضوری

شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام کرد: به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، از اول آذرماه تمام خدمات مشترکین از طریق سامانه « برق من» به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در اطلاعیه این شرکت آمده است: در راستای به صفر رساندن مراجعه حضوری شهروندان به دستگاههای اجرایی و پیشگیری از احتمال آلودگی های ناشی از کرونا بدین وسیله به اطلاع می رساند از اول آذرماه تمامی خدمات قابل ارائه این شرکت به مشترکین فقط از طریق« سامانه برق من» بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری انجام پذیر و در دسترس است. 
در این اطلاعیه آمده است: مشترکین برق و شهروندان می توانند با دریافت اپلیکیشن«برق من» از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳رقمی انشعاب خود به صورت غیرحضوری خدمات لازم را دریافت کنند.
با نصب اپلیکیشن و راه اندازی سامانه امکان دریافت بیش از ۱۲نوع خدمات مختلف مهیا شده است.
امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و سوابق مصرف، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت  (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و  پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، ثبت درخواست افزایش و کاهش انشعاب، ثبت درخواست تفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمع آوری و وصل انشعاب و ثبت درخواست آزمایش کنتور در سامانه« برق من» مهیا شده است.

46

کد خبر 1454314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =