مراجعات حضوری به مراکز شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان حذف می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : طرح ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکان از آذرماه امسال عملیاتی می شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به این که با آغاز این طرح، ۲۸ خدمت در حوزه های مشترکین و ۱۲ خدمت در بخش بهره برداری به صورت الکترونیکی ارائه می شود افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود و به منظور حفظ بیش از پیش سلامت شهروندان، تحقق دولت الکترونیک و حذف مراجعات حضوری، خدمات این شرکت ازآذرماه صرفاً به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد .

وی اظهار داشت : برای دریافت خدمات این شرکت، کلیه افراد می بایست اپلیکیشن "برق من" را از کافه بازار یا وب سایت شرکت توزیع برق استان اخذ و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و خدمات مورد نظر را اخذ نمایند.

موسوی زاده تصریح کرد : مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، بررسی صورت حساب ، ماشین حساب تعرفه، خوداظهاری قرائت کنتور و تسویه حساب در بخش خدمات صورت حساب و همچنین درخواست انشعاب جدید، تفکیک یا ادغام، وصل مجدد، تغییر مکان داخلی، جمع آوری موقت انشعاب، آزمایش کنتور، اصلاح نام، اصلاح سرویس انشعاب، تغییر تعرفه، تغییرنام مشترک و موارد دیگر، در حوزه خدمات مشترکین به صورت غیرحضوری قابل انجام است .

وی با بیان این که برق امید از دیگر عناوین موجود در این سامانه می باشد یادآور شد : استعلام برق امید، مدیریت مصرف ، اخبار برق امید، مقایسه با دوره مشابه سال قبل و وضعیت سکونت در محل انشعاب قابل استفاده است .

وی خاطرنشان کرد: ثبت خاموشی ، رفع مشکلات ولتاژ برق، رفع حریم ، مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تاسیسات مخاطره آمیز، ثبت خسارات وارده به شبکه، ثبت مکاتبات مراجعین حوزه برق و مواردی دیگر، در سامانه برق ایران "برق من" قابل دسترسی است و بدون مراجعه حضوری به مراکز این شرکت ، ۴۰ خدمت به صورت الکترونیکی انجام می شود .

48

کد خبر 1454334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =