بازدید میدانی فرماندار شهرستان کهگیلویه از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت+تصاویر

فرماندار شهرستان کهگیلویه از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه ؛ به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان و گفتگو با سرپرست و مسوولین بیمارستان از آخرین وضعیت این مرکز درمانی که خدمت رسان بیماران کرونایی نیز هست مطلع شد.
مهندس علیرضا اتابک ضمن قدردانی از تلاشهای کادر پزشکی،درمانی و پشتیبانی این بیمارستان گفت: کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) بعنوان تنها مرکز درمانی سه شهرستان و دو بخش بخاطر بیماری کرونا ،روزهای پرمشغله ای دارند و شبانه روز برای بهبودی بیماران در حال تلاش هستند که زحمات این عزیزان قابل تقدیر و ستایش هست.
وی در ادامه تصریح کرد: هدف از این بازدید بررسی روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا دراین مرکز بود که خوشبختانه عملکرد و خدمات ارائه شده با توجه به امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی  این مرکز درمانی رضایت بخش می باشد و امیدوارم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و همکاری همه جانبه مردم با کادر درمان،بار کاری سنگینی که در حال حاضر بر دوش کادر درمانی این مدافعان سلامت هست کاسته شود.
دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره)در این بازدید با ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در چند روز اخیر و اختصاص یکی دیگر از بخش های درمانی به بیماران کرونایی و از تعداد پذیرش بیماران در اورژانس و مشکلات ناشی از حجم مراجعات سخن گفت و از حمایت های فرماندار شهرستان کهگیلویه از کادر پزشکی،درمانی و پشتیبانی بیمارستان امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه ویروس کرونا تمامی اقشار جامعه و شهرستان را به نوعی با خود درگیر کرده و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خط مقدم جبهه سلامت، بیشترین فشار کاری را متحمل شده و انتظار و توقع از همه مردم شهرستان کهگیلویه داریم در این برهه حساس یاری گر فرزندان خود در این مرکز درمانی شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =