بسیجیان شهرستان های دشت آزادگان و هویزه باید حمایت شوند

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از بسیجیان شهرستان های حوزه انتخابیه و اعطای تسهیلات به آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ، دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که با حضور اسفندیاری رئیس صندوق ذخیره بسیجیان و سایر مسئولان شهرستان، ضمن تبریک ۲۶ آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد و ۸ آذر سالروز آزادسازی بستان گفت: در نشستی که با مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان در تهران داشتیم، اعطای تسهیلات به بسیجیان شهرستان های حوزه انتخابیه پیگیری شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، به وجود ظرفیت ها و استعدادهای موجود در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری و همچنین وجود شهرک های صنعتی اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکلات در زمینه های مختلف به حمایت های مالی نیازمندیم.

ساعدی با اشاره به ولایتمداری مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه و مقاومت و رشادت های آنها از انقلاب تا به امروز، اظهار داشت: آمار بالای بیکاری در شهرستان های حوزه انتخابیه و رفع آن نگاه ویژه مسئولان صندوق ذخیره بسیجیان را می طلبد و امیدواریم با نگاه آنها، شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان بسیجی باشیم.

این مقام مسئول به محروم بودن 2 شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: اعطای تسهیلات لازم به بسیجیان و خانواده های آنها امری ضروری است و باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دشت آزادگان و هویزه اعتبارات خود اشتغالی به بسیجیان جان برکف اختصاص یابد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به طرح های راکد و نیمه تمام به ویژه در روستاها اشاره کرد و بیان داشت: همکاری با صاحبان مشاغل برای راه اندازی مجدد و رفع محرومیت و بیکاری یک ضرورت است، ضمن اینکه خواستار اعطای تسهیلات برای راه اندازی کارگاه هایی از جمله؛ کارگاه تولید رب گوجه فرنگی، کیک پزی و ... برای ایجاد اشتغال در شهرستان های حوزه انتخابیه هستیم.

در پایان این نشست، مسئولان مربوطه، قول مساعد برای اعطای تسهیلات به بسیجیان 2 شهرستان و ارائه راهکارهای لازم در جهت راه اندازی طرح های راکد و نیمه تمام دادند، همچنین از محل احداث سیلو ۳۰ هزار تنی واقع در روستای جلالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان دشت آزادگان بازدید و برای اعطای تسهیلات به منظور احداث آن تصمیماتی اتخاذ شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =