احداث پالایشگاه پتروشیمی در دشت آزادگان در آینده ای نزدیک

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در جلسه بررسی احداث پالایشگاه پتروشیمی با حضور سرمایه گذار و سایر مسئولین استانی و شهرستان، گفت: بررسی پروژه احداث پالایشگاه پتروشیمی در دشت آزادگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پیگیری مراحل اداری آن در حال انجام است.

به گزارش خبرآنلاین ،  دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در جهت بررسی احداث پالایشگاه پتروشیمی در دشت آزادگان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و رفع موانع آن گفت: پیگیری های بسیاری در این زمینه انجام شده و امیدواریم با طی شدن مراحل اداری، عملیات احداث آن بزودی آغاز شود.

ساعدی با تاکید بر رفع موانع موجود در مسیر سرمایه گذار افزود: شهرستان دشت آزادگان با توجه به مرزی بودن از ظرفیت ها، شرایط و قابلیت های بالقوه ای برخوردار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به سرمایه گذار و سایر سرمایه گذارانی که تمایل به مشارکت در حوزه های مختلف شهرستان را دارند، اظهار داشت: هرگونه تعامل، همکاری و پیگیری که نیاز باشد به جهت تسریع در همه امور سرمایه گذاری در شهرستان های حوزه انتخابیه در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای این طرح در منطقه از جمله جاده ها و ....آماده است، ادامه داد: با اجرای این پروژه تحول عظیمی در امر سرمایه گذاری و اشتغال منطقه صورت خواهد گرفت و باید از این فرصت و ظرفیت برای ایجاد اشتغال برای اهالی شهرستان و به ویژه جوانان استفاده کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر همکاری ویژه همه ارگان های مربوطه برای احداث پالایشگاه پتروشیمی و با توجه به نیاز شهرستان، بیان کرد: زیر ساخت های موجود در شهرستان و همچنین امنیت جهت سرمایه گذاری فراهم است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد آغاز این پروژه و بهره برداری از آن باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =