آغاز عملیات پروژه های بزرگ عمرانی در اروند

عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به صورت رسمی در آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند آیین کلنگ زنی پروژه های این سازمان با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند با حضور دکتر سعید محمد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسمعیل زمانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولین محلی و جمعی از شهروندان در کوی ذوالفقاری آبادان برگزار شد.
بنا به این گزارش سازمان منطقه آزاد اروند یک تفاهمنامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت ها در این منطقه را با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد نمود.
در فاز نخست این تفاهم نامه عملیات احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری در کوی ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و امیرآباد آبادان با اعتبار اولیه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال به عنوان نقطه شروع اجرایی می شود.
در این تفاهم نامه ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب، احداث پل های شهرهای آبادان و خرمشهر، احداث، بهسازی و نوسازی معابر شهری همچنین ساحل سازی کارون منعقد شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =