قرارگاه خاتم پرچمدار سازندگی در منطقه آزاد اروند است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه با اجرای پروژه های عمرانی پرچمدار سازندگی در منطقه آزاد خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین از اروند دکتر سعید محمد در آیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان اظهار داشت: مردم آبادان به عنوان شهری که نام آن با مقاومت همیشگی اش عجین شده است، در کنار فرزندان پاسدار و بسیجی خود برابر دشمن دوش به دوش مقاومت کردند.
وی افزود: مردم آبادان در هشت سال دفاع مقدس این خطه را با پایداری و عزت مندی حفظ کردند، خون پاسداران انقلاب با خون عشایر و مردم این منطقه در هم آمیخته شد و لذا این سرزمین برای ما مقدس است، در این شهر بوی اباعبدالله الحسین علیه السلام را استشمام می کنیم و هنوز در این شهر بوی مظلومیت به مشام می رسد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: شیعیان امیرالمومنین، اهل بیت عصمت و طهارت همه مظلوم بودند و شیعیان آن‌ها هم همواره با مظلومیت این راه را طی کردند و امروز هم ما شاهد این هستیم که صحنه ای دیگر بعد از آن همه ایثارگری و مقاومت در این شهر مقدس در حال رقم خوردن است.
دکتر سعید محمد بیان کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس پاسداران انقلاب در کنار مردم بودند باید در دوران سازندگی و دوران خدمت رسانی هم در کنار آنها باشیم، قرارگاه خاتم این افتخار را دارد که در سراسر کشور عزیزمان امروز به عنوان یک تکیه گاه در همه استان‌های کشور نقش‌آفرینی می کند و سازندگی میهن عزیزمان را بدون وابستگی به خارجی ها در برنامه و دستور کار خود قرار داده و در طول ۳۱ سال اخیر ، عزت آفرینی و توسعه اقتصادی را برای کشورمان به ارمغان آورده است که این مهم با تکیه بر توان جوانان و نیروهای مستعد بومی در هر منطقه از کشور رقم خورده است.
وی افزود: پروژه‌های بزرگی مثل ستاره خلیج فارس، فازهای پارس جنوبی و یا پروژه های روستایی و محرومیت زدایی مانند احداث پل های روستایی، خانه‌های بهداشت، پروژه‌های آبرسانی به مناطقی مانند غیزانیه و غیره از جمله افتخارات این قرارگاه در امر خدمت رسانی است.
وی خطاب به همکاران خود در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: ارزش کارهایی که مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است بسیار بیشتر از کارهای بزرگ و در دست اقدام این قرارگاه در کشور است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: با سفر به جای ‌جای کشور عزیزمان شاهد محرومیت های زیادی هستیم که از جمله آن می توان به شهر آبادان اشاره کرد و خوشبختانه با پیگیری بسیار جدی مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند بویژه آقایان زمانی و مهندس شمخانی همچنین ارتباطاتی که با این عزیزان داشتیم امیدوار به انجام پروژه های اثرگذار در این شهر شدیم.
دکتر محمد افزود : با افتخار می گویم هیچ ابایی نداریم که امروز قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای اجرای راه آسفالتی و معابر به آبادان آمده است و این امر باعث عزت و سربلندی ماست که به شهروندان عزیز این منطقه خدمت رسانی کنیم.
سردار محمد خطاب به شهروندان آبادانی گفت: دوست داریم در کنار شما باشیم و مشکلات را در کنار یکدیگر رفع کنیم.
وی در خصوص شیوه اجرایی تفاهم نامه بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی سازمان منطقه آزاد اروند مقرر شد تا سازمان فوق بهای خدمات قرارگاه را به صورت ۷۰ درصد تهاتری و ۳۰ درصد به صورت نقدی پرداخت نماید.
سردار محمد با اشاره به تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تفاهم نامه توسط سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: در فاز نخست این تفاهم نامه که به مبلغ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است در چند منطقه آبادان کارهای عمرانی شهری در مدت ۱۸ ماه صورت می گیرد.
وی گفت: امیدواریم با تلاش های شبانه روزی بتوانیم این پروژه ها را با سرعت و کیفیت مطلوب به انجام برسانیم و بار دیگر برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه به آبادان بیاییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =