آغاز تخریب ابنیه غیرتاریخی پادگان ۰۷ خرم آباد

تخریب ابنیه های غیرتاریخی پادگان ۰۷ خرم آباد با حضور امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ، محمد شریفی مقدم شهردار مرکز استان و رستم کوشکی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد ، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد با اشاره به این این رخداد مهم گفت : ابنیه ها و سوله های غیرتاریخی پادگان ۰۷ خرم آباد در حال تخریب است و ان شاءالله به زودی تخریب این ساختمان ها به اتمام می رسد و دیوار پادگان نیز در کوتاهترین زمان برداشته خواهد شد.
 محمد شریفی مقدم در ادامه افزود : با توجه به اینکه پادگان ۰۷ در وسط شهر قرار دارد و فضای زیادی را اشغال نموده ، سد معبری برای عبور و مرور مردم و ساکنان منطقه خیابان انقلاب و سه راه اسدآبادی است با رایزنی های اعضای پرتلاش شورای دور پنجم و همچنین شهرداری خرم آباد خوشبختانه امروز شاهد تخلیه و تخریب این پادگان هستیم . 
 شهردار مرکز استان لرستاندر ادامه تاکید نمود: با تخلیه این پادگان بخشی از زمین آن به واحد مسکونی، فضای سبز و ورزشی اختصاص داده می شود و از محل فروش زمین‌های سهم شهرداری بخشی از املاک واقع در طرح تعریض خیابان انقلاب تملک و تعریض خواهد شد . 
 محمد شریفی مقدم همچنین خاطرنشان ساخت: سوله ها و ساختمان های پادگان ۰۷ که قِدمت تاریخی و فرهنگی دارند با حفظ کاربری و تعامل با اداره کل میراث فرهنگی لرستان به موزه های فرهنگی تبدیل و در معرض دید عموم و گردشگران قرار خواهند گرفت .
 شایان ذکر است همچنین در این مراسم ، علی محمد صالحی نسب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر خرم آباد و نماینده لرستان در شورای عالی استان ها، زهرا نظری نائب رئیس شورای اسلامی شهر، ولی الله رستمی نژاد خزانه دار شورای شهر خرم آباد ، عباس گرمه ای معاونت اداری- مالی شهرداری و برخی اصحاب رسانه استان حضور داشتند که در پایان این مراسم محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات و همکاری های امیر خوش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ لرستان تقدیر نمودند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =