آذربایجان‌غربی دومین استان کشور در اجرای پابند الکترونیکی

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌غربی است: در اجرای پابند الکترونیکی در بین استان‌های مختلف، آذربایجان‌غربی دومین استان کشور است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بروجنی با اشاره به اینکه، در اجرای مواد ۲۵۲ و ۵۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ مراقبت‌های  الکترونیکی با نظارت اداره کل زندان‌های استان طبق مفاد آئین نامه اجرایی انجام می‌گردد، گفت: اولویت‌های سازمان زندان‌ها به خصوص در حوزه دادرسی الکترونیکی و حبس تحت نظارت سامانه های الکترونیکی، آذربایجان‌غربی دومین استان موفق در اجرای این هدف عالی نظام نوین قضایی است و تمام تلاش مسئولین قضایی استان و کارشناسان امر برای اجرای مراقبت توسط پابندهای  الکترونیکی به نحو احسن انجام گردیده است.

 وی گفت: تاکنون ۳۵۵ محکوم و زندانی واجد شرایط با حکم مراجع قضایی ذی‌صلاح به مراکز مراقبت الکترونیکی زندان‌های استان مراجعه و از امکانات مراقبتی پابند بهره‌مند شدند.

 بروجنی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی بعد از استان تهران دومین مرکز موفق در بهره‌مندی سیاست‌های نوین قضایی است اظهارکرد: به تعداد کافی پابند الکترونیکی در اختیار این مرکز در استان قرار دارد و فعلا ۱۴۱ محکوم توسط کارشناسان از طریق نرم افزار کشوری عدالت با پابندهای الکترونیکی در حوزه‌های تعیین شده توسط کارشناسان در سطح استان به وسیله تجهیزات الکترونیکی مورد پایش و نظارت قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =